08-11-2024 16h53 - bewerkt 08-11-2024 16h53
Hallo !
Je bent aangesloten bij het hey! avontuur !
Goed nieuws ! 🎉
Om je verbruik te volgen en je diensten te beheren, moet je je My hey! klantenzone activeren.
👉 Wat je moet weten: Je hebt waarschijnlijk een e-mail ontvangen met je Easy Switch-nummer. Je wordt gevraagd om dit in te voeren om je klantenzone te voltooien. Maar wees voorzichtig! Voer alleen de eerste 8 cijfers van jouw Easy Switch-nummer in. Als je dat doet, krijg je toegang tot alle informatie die je nodig hebt.
Onze excuses voor deze kleine communicatiestoring, maar alles is nu duidelijk ! 😊
Waarom is een My hey! klantenzone handig?
Bedankt voor je geduld, en tot snel 😉
Rizlaine
op 12-11-2024 20h53
Mocht iemand zich afvragen waar Rizlaine het over heeft: Zuny was het low budget telecom-merk van de operator Voo. Voo is het "Franstalige Telenet": in principe verstrekken ze kabelabonnementen voor internet en telefonie, maar alleen in Franstalig België (inclusief Brussel).
En zie daar: Orange neemt de telecom-abonnementen van Zuny over. Onder de vlag van Hey! natuurlijk.
dinsdag - laatst bewerkt dinsdag
Over de customer zone, is het mogelijk om een algemene out-of-bundel limiet te zetten ?
Ik bedoel niet de data roaming limiet (van 50 euro), maar een algemene limiet zoals telenet, base, mobile vikings en proximus hebben, waarmee je zeker bent dat je kinderen of werknemers niet meer dan bijvoorbeeld 5 euro buiten hun budget kunnen gaan? Want er is tegenwoordig veel misbruik: betalende ontvangende sms'en(spellen), betalende uitgaande sms'en (de lijn), 0900 nummers, of gebeld worden terwijl ze in peru zijn aan 6 euro per minuut...
Dus de vraag is of het al bestaat, en zo niet, of orange er aan werkt?
Voorbeeld:
https://www.prd.base.be/nl/diensten/limiet-buiten-abonnement/
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.