donderdag
Hallo,
We zijn erg blij met jullie enthousiasme voor onze nieuwe aanbiedingen 😊.
We willen je alleen vragen om een beetje geduld als je vandaag je tarief niet kunt wijzigen via My hey!
Het systeem kan wat moeite hebben om alles bij te houden 😉.
Geen paniek onze teams werken hard aan een oplossing en doen er alles aan om het snel op te lossen!
Over een paar dagen kan je zorgeloos het pakket kiezen dat het beste bij je past 😉
Als je contact hebt opgenomen met onze klantenservice, vragen we je vriendelijk om geduld te hebben. Door het grote succes van onze aanbiedingen krijgen onze teams momenteel veel aanvragen, waardoor de wachttijd iets langer kan zijn. Maar wees gerust, onze teams zijn zeer gemotiveerd en werken hard om iedereen zo snel mogelijk te antwoorden! 😊
Bedankt voor je geduld. We houden je op de hoogte zodra alles weer werkt!
Tot snel,
Rizlaine
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.