Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

6 weken en nog geen werkende SIM

Lilanoye
Beginnend Wegliefhebber

Hallo,

Op 31 mei heb ik een bestelling geplaatst om over te schakelen van telenet naar jullie diensten. De overschakeling bleef uit. Na vele gesprekken met jullie service desk, kreeg ik uiteindelijk de melding op 10 juli dat men bestelling werd geannulleerd en dat ik een nieuwe simkaart moest bestellen.

Deze is snel toegekomen. Helaas, vandaag op 17 juli, werkt ook deze nog steeds niet. Eerst kon ik gebeld worden, maar niet zelf bellen. Nu kan ik niets meer.

Jammer genoeg krijg ik ook heel weinig informatie via jullie chat.

Hey Telecom, mooie aanbiedingen. Maar denk dat dit zich ook weerspiegelt in jullie service diensten. 

Groeten,

Rutger

4 ANTWOORDEN 4

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @Lilanoye ,

Heb je contact opgenomen met de klantenservice om dit te bespreken? Er is een probleem met de activering... Kan je gesprekken ontvangen?

Rizlaine

Lilanoye
Beginnend Wegliefhebber

Dag Rizlaine,

Ik heb dit 7 weken geleden gemeld bij jullie service dienst. Daar is het in behandeling bij de experts. Dat is alles wat ik weet en telkens te horen krijg.

Ik kan niet bellen en kan niet gebeld worden. Er is geen netwerkconnectie als ik wil bellen, als ze mij bellen is het onmiddellijk voice mail.

Het vervelendr is dat ik ook helemaal geen uitleg krijg maar altijd hetzelfde riedeltje: het spijt ons, het is druk en we geven het door aan onze expert.

Groeten,

Lilanoye

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @Lilanoye 

Sorry om dat te lezen 😞

Kun je me het mobiele nummer  in een privébericht sturen? Ik zal het voor je nakijken

Philippe
Beginnend Wegliefhebber

Beste Rizlaine, 

Ik heb een soortgelijk probleem. De sim kaart is reeds meer dan een week geïnstalleerd en geactiveerd - maar tot op heden is er geen connectie met het netwerk.

Kan u me helpen?