Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Niemand bereikbaar via chat en zonder sim al abo opgezegd bij Telenet

SelimT
Beginnend Wegliefhebber

Hallo,

9 juli heb ik een abonnement via jullie aangevraagd. Via Chat probeer ik jullie al verschillende dagen lang te bereiken maar tot op heden geen bericht terug en ook geen telefoontje gehad.

Het zou 48 uur duren voordat ik mijn simkaart zou ontvangen. We zitten nu bijna een week verder maar helaas nog altijd geen simkaart ontvangen. Ik krijg wel de melding bij Telenet dat mijn abonnement is opgezegd. Op dit moment werkt hij nog maar ik vrees ervoor dat dit elk moment zal wegvallen. 

Komende vrijdag vertrek ik op vakantie en deze had ik graag met mobiel netwerk doorgebracht.

Ik wilde mijn echtgenote haar gsm nummer ook overzetten naar jullie zolang de actie bij jullie loopt. Maar enkel nadat mijn abonnement in orde was. Het ziet er niet naar uit dat dit zal gebeuren.

Kan iemand mij hierin verder helpen aub?

Bedankt alvast!

 

Groeten,

Selim.

 

7 ANTWOORDEN 7

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @SelimT,

Heb je nog steeds hetzelfde probleem?

Rizlaine

SelimT
Beginnend Wegliefhebber

Hallo Rizlain, 

Ja, helaas wel. Ik ben maandag door iemand van de simkaart activatie dienst gebeld. Mijn simkaart was geannuleerd vanwege een staking bij het transport bedrijf.

Ze zouden mij een nieuwe opsturen maar helaas is deze vandaag nog niet aangekomen. Ik heb het abonnement van mijn vrouw afgelopen zaterdag aangevraagd, een week later dan dat van mij, en deze is al aangekomen en geactiveerd.

Er schijnt toch iets mis te zijn met mijn account of zo dat mijn simkaart maar niet wilt aankomen.

Kun jij dit eens nakijken?

Bedankt alvast.

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @SelimT ,

Kan je me je nummer in een privébericht geven?

Avd
Beginnend Wegliefhebber

Beste

 

 

Ik heb ook dergelijk probleem.

Heeft u uiteindelijk een oplossing gekregen?

 

Mvg

 

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @Avd ,

Hier is een artikel met de verklaring, heeft het geholpen?

beystantoon
Stapper

beste, heb hetzelfde meegemaakt. gewoon veranderen. Hey! = Goodbye. opgelost. schandelijke praktijekn. hoop dat de economische inspectie daar eens tussenkomt.

Hallo @beystantoon ,

Ik heb je andere berichten beantwoord...