op 14-07-2023 18h06
Hallo,
9 juli heb ik een abonnement via jullie aangevraagd. Via Chat probeer ik jullie al verschillende dagen lang te bereiken maar tot op heden geen bericht terug en ook geen telefoontje gehad.
Het zou 48 uur duren voordat ik mijn simkaart zou ontvangen. We zitten nu bijna een week verder maar helaas nog altijd geen simkaart ontvangen. Ik krijg wel de melding bij Telenet dat mijn abonnement is opgezegd. Op dit moment werkt hij nog maar ik vrees ervoor dat dit elk moment zal wegvallen.
Komende vrijdag vertrek ik op vakantie en deze had ik graag met mobiel netwerk doorgebracht.
Ik wilde mijn echtgenote haar gsm nummer ook overzetten naar jullie zolang de actie bij jullie loopt. Maar enkel nadat mijn abonnement in orde was. Het ziet er niet naar uit dat dit zal gebeuren.
Kan iemand mij hierin verder helpen aub?
Bedankt alvast!
Groeten,
Selim.
op 18-07-2023 13h42
op 19-07-2023 19h08
Hallo Rizlain,
Ja, helaas wel. Ik ben maandag door iemand van de simkaart activatie dienst gebeld. Mijn simkaart was geannuleerd vanwege een staking bij het transport bedrijf.
Ze zouden mij een nieuwe opsturen maar helaas is deze vandaag nog niet aangekomen. Ik heb het abonnement van mijn vrouw afgelopen zaterdag aangevraagd, een week later dan dat van mij, en deze is al aangekomen en geactiveerd.
Er schijnt toch iets mis te zijn met mijn account of zo dat mijn simkaart maar niet wilt aankomen.
Kun jij dit eens nakijken?
Bedankt alvast.
op 20-07-2023 10h08
Hallo @SelimT ,
Kan je me je nummer in een privébericht geven?
op 26-11-2023 17h24
Beste
Ik heb ook dergelijk probleem.
Heeft u uiteindelijk een oplossing gekregen?
Mvg
op 28-11-2023 16h17
op 02-12-2023 11h49
beste, heb hetzelfde meegemaakt. gewoon veranderen. Hey! = Goodbye. opgelost. schandelijke praktijekn. hoop dat de economische inspectie daar eens tussenkomt.
op 07-12-2023 14h56
Hallo @beystantoon ,
Ik heb je andere berichten beantwoord...
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.