Beginnend Wegliefhebber
•
2 messages
6 weken en nog geen werkende SIM
Hallo,
Op 31 mei heb ik een bestelling geplaatst om over te schakelen van telenet naar jullie diensten. De overschakeling bleef uit. Na vele gesprekken met jullie service desk, kreeg ik uiteindelijk de melding op 10 juli dat men bestelling werd geannulleerd en dat ik een nieuwe simkaart moest bestellen.
Deze is snel toegekomen. Helaas, vandaag op 17 juli, werkt ook deze nog steeds niet. Eerst kon ik gebeld worden, maar niet zelf bellen. Nu kan ik niets meer.
Jammer genoeg krijg ik ook heel weinig informatie via jullie chat.
Hey Telecom, mooie aanbiedingen. Maar denk dat dit zich ook weerspiegelt in jullie service diensten.
Groeten,
Rutger

Rizlaine
Community Manager
•
1.8K messages
Hallo @Lilanoye ,
Heb je contact opgenomen met de klantenservice om dit te bespreken? Er is een probleem met de activering... Kan je gesprekken ontvangen?
Rizlaine
2
0
Philippe
Beginnend Wegliefhebber
•
1 message(s)
Beste Rizlaine,
Ik heb een soortgelijk probleem. De sim kaart is reeds meer dan een week geïnstalleerd en geactiveerd - maar tot op heden is er geen connectie met het netwerk.
Kan u me helpen?
0
0