op 14-11-2024 16h46
Na 5 pogingen op 5 dagen, geen enkele reactie via de chat. Ik probeer het hier maar eens.
Aangemeld voor internet bij Hey vanwege een aanbieding, 12 maand lang €10 korting. Elke dag laat mijn google news feed deze aanbieding zien, vandaag ook weer. Geopend, gelezen, aangemeld en monteur ingepland voor 19 november. Contract per email ontvangen, helaas met verkeerde korting. 3 maand €10 korting in plaats van de geadverteerde 12 maanden. Teleurstellend. Ook teleurstellend is dat het onmogelijk lijkt iemand van Hey te contacteren. Ik hoop dat een medewerker deze fout z.s.m kan corrigeren. Anders annuleer ik liever nog.
15-11-2024 18h16 - bewerkt 15-11-2024 18h17
Hey,
Ik heb hetzelfde aan de hand. Ook geprobeerd te bellen. Maar volgens medewerker was 'promo niet meer actief.'
Vervolgens moest ik screenshot via Instagram doorsturen. En 'terugbellen na activatie.' Vandaag gedaan maar zonder resultaat verwijzen dan door naar chat waar na de chatbot niemand meer reageert.
Nochtans bestelbevestiging met vermelding van die promo én prijs .Dat is volgens mij ook niet wettelijk. En voelt zelfs als oplichterij.
Ik verander ook als ze dit niet aanpassen.
Base heeft ook goede prijs voor internet en zelfs nog sneller 😉
op 17-11-2024 23h01
Hi KurtVD
Wat is het nummer dat je had gebeld? Kan nergens een nummer vinden.
Via Twitter krijg ik ook geen respond, niks, nada. Echt een waardeloos bedrijf 😕
Donderdag opzegging ingediend, maar niks gehoord sindsdien. En dinsdag a.s. zou 'n monteur komen voor het overzetten naar Hey internet. Hopelijk ontvang ik nog een reactie, anders komt de monteur voor niks.
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.