Discussie
Speciale nummers geblokkeerd!
Ik moet dringend een klantendienst van een luchtvaartmaatschappij bereiken. Deze werkt met een speciaal 0902 nummer. Groot is mijn verbazing als ik probeer te bellen. Nummer geblokkeerd! De klantendienst zegt me deze niet te kunnen activeren! Zelfs niet tegen betaling. Daar sta je dan als klant! Bet
Vraag
•
Technische vraag
231
1
0
0
Speciale Roaming-wedstrijd – Win korting op je volgende facturen !
Vakantie betekent vaak reizen ! 😎 En om je te helpen beter te begrijpen wat roaming precies is (of gebruik in het buitenland), hebben we een leuke kleine quiz voor jou, met een toffe prijs 🎁 Hoe werkt het ? ➡️ Beantwoord de 3 onderstaande vragen vóór 11 mei. ➡️ Als je de juiste antwoorden geeft, d
Vraag
•
Fun
412
8
0
Regelmatige storingen
Beste, ik heb een hey! abonnement voor internet maar ervaar regelmatig storingen. Deze zijn vaak op piekuren savonds waarbij de snelheid niet hoger is dan 1 Mbps waardoor videos kijken onmogelijk is. Dit is al enkele maanden een probleem, ook voor online te gamen valt de connectie ook altijd weg en
Vraag
•
Nieuwe structuur
697
1
0
0
Internetstoring op regelmatige tijdstippen
Hallo Al enkele dagen ondervind ik omstreeks 19h a 20h internetonderbrekingen. Ze zijn van die aard dat het internet niet meer bruikbaar is. 80% packet loss. Ik vermoed dat er iets op de straatnode zit die dergelijke storing op regelmatig tijdstip veroorzaakt. Gelukkig overdag nog geen problemen ond
Vraag
•
Nieuwe structuur
726
3
0
0
Klantendienst onbereikbaar -- problemen worden doodgezwegen
Goedemorgen, De klantendienst via de chatfunctie is volstrekt onbereikbaar. En als het al eens bereikbaar is (soms na meer dan 24 uur wachten op een reactie) dan worden de aangekaarte problemen simpelweg niet opgelost. Laat staan erop terug gekomen. Telkens de belofte dat er contact opgenomen zal wo
Vraag
•
Nieuwe structuur
339
2
0