op 25-08-2024 18h02
Hallo,
Omdat in de bestelprocedure via de website een fout zit (straatnamen met maar 3 karakters worden niet toegestaan) heb ik mijn bestelling manueel moeten plaatsen via de klantendienst (chat).
Ik kom zelf van Orange over met internet. (gsm nummer ben ik al gerust over dat het in orde komt)
Maar zijn ze vergeten mij het easy switch nummer te vragen om internet van Orange naar Hey over te zetten.
Nu weet ik dat een overstap van Orange naar Hey vrijwel vlekkeloos gaat en je dezelfde modem kan behouden en er geen technieker moet langskomen.
1. Waarom staat de afspraak zo ver in de toekomst? Wetende dat deze toch geannuleerd word.
2. Verloopt alles nu automatisch met de overdracht van Orange naar Hey ook zonder de Easy Switch code die ze vergeten zijn?
op 03-09-2024 0h10
Hallo
de afspraak zal verplaatst worden. Overgang van Orange naar HEY is bijna in 1 week rond.
De technieker komt niet langs, je zal wel 2 uur lang geen internet hebben. Gebruik dus je 4G of 5G als hotspot.
Veel plezier met HEY !
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.