02-09-2022 13h18 - bewerkt 06-09-2022 12h51
"bij hey!, geen verrassingen op je factuur 😀 Je houdt niet van hoge facturen of aanbiedingen die hun beloftes niet nakomen? Wij ook niet!"
Bovenstaande staat op de website van Hey Telecom ... reeds bij mijn eerste factuur liep het mis. Toen ik een abonnement afsloot werd mij de jeugdkorting toegekend van 10€ (i.p.v. 15€) omdat ik jonger ben dan 25. Er werd 15€ aangerekend en afgetrokken van mijn rekening. Ik probeerde deze vergissing via de chat aan te kaart maar na meer dan 1 uur te wachten in de chatbox op een antwoord (vrijdagmorgen 11u) gaf ik het op. Dat belooft voor de komende samenwerking ... heb veel goesting om alles te annuleren en weer naar mijn vorige provider te trekken. Of wacht ... ik kan ook een klacht indienen bij FOD ombudsman telecom ... daar haal ik zeker mijn gelijk. Hopelijk lost Hey telecom dit eerder zelf op !
op 02-09-2022 14h03
Bij mij is dit nu ook het geval. Blijkbaar zou de korting pas na de tweede factuur in werking treden. Wat een gedoe. De klantendienst is inderdaad onbereikbaar via de chat. Ik snap helemaal de frustraties, want zoals je zei klopt hun belofte inderdaad niet.
Hopelijk is Hey! in de toekomst duidelijker in de voorwaarden van het abbonnement met jeugdkorting en komen onze facturen in orde.
op 05-09-2022 16h58
Hallo @liesje2001 ,
Het is waar dat er een vertraging is bij het activeren van de promotie, het zal actief op de volgende factuur zijn.
Sorry voor dat, ik begrijp dat het niet duidelijk voor je was
op 05-09-2022 16h51
Hallo @jajest ,
Het spijt me dit te lezen 😑
Ik raad je aan contact op te nemen met de klantenservice via socail media. Zodat je niet hoeft te wachten voor de chat.
Ze zullen een dossier voor je openen. Zij zullen een follow-up doen.
Let op, je hebt je client code in het bericht gezet. Dit is privé informatie, ik adviseer je om het te verwijderen...
Rizlaine
08-09-2022 12h33 - bewerkt 08-09-2022 12h38
Ik heb hetzelfde probleem. Als de korting pas vanaf de tweede maand actief is hoe kan ik de 5 euro die ik de eerste maand teveel betaald heb dan terug vorderen? Ik krijg ook geen antwoorden van de klantendienst via de chat of social media, hopelijk hier meer succes...
op 08-09-2022 16h18
Hallo @tserlipp ,
Ik gaf deze informatie aan de betrokken afdeling. Sorry voor het wachten 😣.
Wij werken aan de verbetering van de responstijd. Voor de korting, kan je hen vragen. Ze zullen doen wat nodig is
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.