Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Het is nooit te laat om mij even voor te stellen !

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo,

Je hebt vast al enkele berichten en comments van mij gezien, maar het is nooit te laat om mij even voor te stellen, zodat je mijn functie op het forum beter begrijpt 😊

Ik ben Rizlaine, hey! moderator. Ik schrijf artikels, posts, antwoorden op jullie berichten, enz… Ik vind het natuurlijk vooral heel leuk om jullie reacties elke dag te lezen. 

Ik werk nu al een paar jaar in communicatie en digitale marketing. Ik werk al 3 maanden op hey!. Ik hou echt van het project en van het merk 😊. Mijn doel is om jouw ervaring op het forum aangenamer en leuker te maken 😊.

Aarzel niet om mij te taggen wanneer je mij rechtstreeks wilt aan spreken! Ik ben er om je te helpen en om je zo goed mogelijk te begeleiden.

Enkele persoonlijke weetjes over mij:

Ik hou van reizen, sporten, breng veel tijd door met mijn familie en vrienden en ik ontmoet graag nieuwe mensen!

Ik hou ook van mode. Ik ben er gek op! Ik ga ook graag naar een restaurant en heb graag een leuke tijd met de mensen waar ik van hou.

Mijn visie op het forum?

Ik vind het een geweldige manier om te communiceren, om samen nieuwe ideeën te bedenken en uit te wisselen.

En jij, wie ben jij? Stel je ook even voor zodat ik jullie een beetje leer kennen.

Bedankt om deel uit te maken van onze community. 😊 Ik kijk uit naar jullie berichten.

Tot ziens,

Rizlaine

Rizlaine_0-1662111789000.png

 

 

2 ANTWOORDEN 2

Josette
Bewezen Wegliefhebber

@Rizlaine een goedemiddag.

Ik kom mijn neus hier ook eens binnensteken. Ook ik hou

van mode en ook van fietsen in de natuur. Lekker koken doe ik graag.

En fotograferen. Dat is het zo al een klein beetje.

 

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

@Josette , bedankt voor je presentatie 🙂