Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik kan geen account aanmaken

M_A
Beginnend Wegliefhebber

Hallo, ik ben al 3 dagen klant bij hey!telecom maar kan nog steeds geen account aanmaken om mijn verbruik te zien, mijn facturen te kunnen betalen etc. Ik probeer al de hele tijd iemand te bereiken of met iemand te spreken maar dit lukt niet zowel op sociale media als via de website. Ben hier echt niet van gediend 

@Rizlaine @Wendy 

5 ANTWOORDEN 5

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @M_A ,

Heb je nog steeds hetzelfde probleem?
Je moet op dezelfde dag als de activering toegang hebben tot jouw customer zone.

De klantendienst moet een technisch dossier voor je openen

Rizlaine

rebbel
Beginnend Wegliefhebber

beste Rizlaine 

je spreekt hier over klantendiens maar heeft hey dit wel want er wordt nergens op gereageerd ik heb het zelfde probleem kan geen acc aanmaken heb geen klanten nummer heb eigenlijk niks van jullie alleen een dossier nummer 
ik begin best beetje boos te worden omdat ik overal genegeerd wordt en wil eigenlijk nu al mijn abonnement stoppen door dit gedrag   

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @rebbel,

Oei, niet leuk om te lezen :s

Je zou de klantendiesnt kunnen bereiken via de chat op de hey website of via onze sociale netwerken facebook, twitter en instagram. Daar zou je een antwoord binnen de 48uren hebben.

Ze gaan je status analyseren, want als je niet correct geactiveerd bent kan je sowieso geen My hey! account aanmaken. Als je degelijk geactiveerd bent, kan het zijn dat er een technische fout is in het activeringsprocess van je My hey! account. Ze gaan dat allemaal moeten analyseren.

Rizlaine

PhilippeV
Beginnend Wegliefhebber

Hallo, ik heb hetzelfde probleem. Mijn simkaart is sinds deze morgend geactiveerd. Ik wil me nu een account aanmaken maar dit lukt niet. Ik dacht dat de registratie gelukt was maar dan kon ik even later dan weer niet inloggen met de gegevens die ik had opgegeven. Ben echt radeloos nu. Weet niet meer wat ik kan doen ;-(

Hallo @PhilippeV ,

Heb je nog steeds hetzelfde probleem?

Rizlaine