op 04-09-2022 12h46
Hallo, ik ben al 3 dagen klant bij hey!telecom maar kan nog steeds geen account aanmaken om mijn verbruik te zien, mijn facturen te kunnen betalen etc. Ik probeer al de hele tijd iemand te bereiken of met iemand te spreken maar dit lukt niet zowel op sociale media als via de website. Ben hier echt niet van gediend
op 07-09-2022 11h43
Hallo @M_A ,
Heb je nog steeds hetzelfde probleem?
Je moet op dezelfde dag als de activering toegang hebben tot jouw customer zone.
De klantendienst moet een technisch dossier voor je openen
Rizlaine
op 07-09-2022 15h18
beste Rizlaine
je spreekt hier over klantendiens maar heeft hey dit wel want er wordt nergens op gereageerd ik heb het zelfde probleem kan geen acc aanmaken heb geen klanten nummer heb eigenlijk niks van jullie alleen een dossier nummer
ik begin best beetje boos te worden omdat ik overal genegeerd wordt en wil eigenlijk nu al mijn abonnement stoppen door dit gedrag
op 09-09-2022 9h00
Hallo @rebbel,
Oei, niet leuk om te lezen :s
Je zou de klantendiesnt kunnen bereiken via de chat op de hey website of via onze sociale netwerken facebook, twitter en instagram. Daar zou je een antwoord binnen de 48uren hebben.
Ze gaan je status analyseren, want als je niet correct geactiveerd bent kan je sowieso geen My hey! account aanmaken. Als je degelijk geactiveerd bent, kan het zijn dat er een technische fout is in het activeringsprocess van je My hey! account. Ze gaan dat allemaal moeten analyseren.
Rizlaine
op 17-02-2024 12h39
Hallo, ik heb hetzelfde probleem. Mijn simkaart is sinds deze morgend geactiveerd. Ik wil me nu een account aanmaken maar dit lukt niet. Ik dacht dat de registratie gelukt was maar dan kon ik even later dan weer niet inloggen met de gegevens die ik had opgegeven. Ben echt radeloos nu. Weet niet meer wat ik kan doen ;-(
op 21-02-2024 11h42
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.