Opgelost! Meerde SMS betaling
Ik heb meerdere SMS om te betalen ontvangen nadat ik vanmorgen mijn factuur heb betaald sinds dien heb ik al +- 15 berichten ontvangen Ik negeer ze.Hebben hier meer mensen last van?
Ik heb meerdere SMS om te betalen ontvangen nadat ik vanmorgen mijn factuur heb betaald sinds dien heb ik al +- 15 berichten ontvangen Ik negeer ze.Hebben hier meer mensen last van?
Wij overwegen om met het ganse gezin over te schakelen, dat zouden dan 4 abonnementen zijn: 1 gewoon en 3x met de jeugdkorting. We komen nu van Telenet.Kan deze overschakeling, want ik las ergens dat je enkel voor het 1e nummer kan genieten van de je...
Hallo , Sinds 19 juni kan je voor het hey! abonnement van 40 GB, 25GB gebruiken in Europa. Nadien, als je de 25GB overschrijdt, betaal je 0,02178€ per gebruikte MB. Ik wil je aandacht trekken op het feit dat we een klein probleem hebben met de verzon...
Beste,hoe vraag ik een abonnement aan voor een kind jonger dan 18? MVG
Hey,Tariefwijziging via je My hey!Meld je aan op MyHey! en ga naar Mijn producten. Klik op Tariefplan wijzigen.Ik krijg steeds volgende melding: Deze tariefwijziging voor je kaart is niet toegestaan.Het is niet de bedoeling dat ik nu van tariefplan ...
Vergeet niet om je labels te selecteren ;)
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.