op 23-01-2024 12h18
Beste
Na de 4de poging tot stopzetting van mijn contract met bevestiging van jullie chatmedewerkers, blijf ik facturen krijgen!
Graag wens ik eindelijk van jullie gestalk vanaf te geraken en wens dan ook een finale bevestiging dat mijn contract is afgesloten! Zo niet, overweeg ik zeer sterk juridische stappent te zetten.
op 23-01-2024 15h47
Hallo @BarrioR ,
Sorry om te lezen dat je ons verlaat 😞
Heb je een bevestiging van je stopzetting per e-mail ontvangen?
Rizlaine
een maand geleden
Beste,
ik opende op 11/12/24 een contract bij jullie voor mobiel en internet. Ik had enkel vragen en kon nergens antwoorden vinden. Ik wil mijn contract dus stopzetten wegens gebrek aan communicatie maar heb nog geen easy switch. Hoe moet ik dit dan doen?
een maand geleden
2 volle dagen geduldig gewacht op een antwoord... 😱
Zonder glazen bol kan ik je nu al voorspellen dat het leven voor u nog veel teleurstellingen gaat brengen.
En dan nu een antwoord op je vraag. Had je elders een contract voor internet, dan kan je je herroepingsrecht voor internetaankoop steeds inroepen.
een maand geleden
Beste,
Bedankt voor uw antwoord. Hoe kan ik dit herroepingsrecht inroepen? Welke stappen moet ik hiervoor ondernemen? Wat met het mobiel abonnement? Hoe kan ik dit stopzetten?
Bedankt alvast voor uw klantvriendelijkheid.
een maand geleden
een maand geleden
Beste, bedankt. Waar moet ik dit document bezorgen? Hier?
een maand geleden
Er staat, "terugsturen naar de verkoper".
Voor alle duidelijkheid, ik ben geen werknemer of onderdeel van Hey!...
een maand geleden
Voor meer info: 0800 85519
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.