Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Sim activatie

Max19918
Beginnend Wegliefhebber

Kan iemand mij aub helpen.

Ik werd klant bij hey op 25/01/24 wegens de -€5 promo op het hey20 abonnement. Via easy switch overgestapt van base naar hey. Op de orderpargina geef ik mijn adres in Kortrijk in. Een dag later zie ik in de bpost app dat HEY de simkaart naar mijn oud adres te Eeklo stuurt. Dit wss doordat ik vroeger nog klant was geweest bij hey. Ik maak meteen melding maar krijg nergens iemand te pakken. Sim wordt door bpost uiteindelijk retour gestuurd naar hey. We zijn dan 29/01. Ik blijf dagelijks contact opnemen met de klantendienst maar het antwoord is telkens "achterliggende dienst en wachten. Er zijn ondertussen al verschillende dossiers opgemaakt. 

Op 07/02  krijg ik bericht van hey dat mijn gsm-nummer gekoppeld aan de sim actief is (heb op dat moment nog niet eens een sim ontvangen) en een bericht van base dat zij mijn netwerk stopzetten. 

GEVOLG dat ik van 07/02 tot vandaag geen mobiel netwerk heb, geen 4/5g kan gebruiken, niet kan smsen en niet kan bellen of gebeld worden. 

Ik stuur weer naar de klantendienst (soms met de webpagina heel de dag geopend vooraleer ik een antwoord krijg). Ze sturen eindelijk een simkaart die ik ontvang op 09/02. 

Deze kan echter niet geactiveerd worden als ik dit probeer. (Wss omdat mijn nummer gekoppeld staat aan de 1ste foutief opgestuurde sim). Ik probeer weer mensen te pakken te krijgen en het enige dat ik hoor " we zullen een dossier opstarten".

 

Ik hoop dat dit eindelijk kan opgelost worden. Ontkoppel de oude foutieve sim van mijn nummer en stuur een nieuwe op.

 

Iemand ervaringen hiermee?

Mvg

 

 

1 ANTWOORD 1

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @Max19918 ,

Heb je nog steeds hetzelfde probleem? Sorry om dat te lezen 😞

Rizlaine