op 26-10-2022 8h54
Dag iedereen,
Ik ben al Hey! sinds het begin en heb toen gekozen voor een esim omdat dat de makkelijkste en snelste optie was om op dat moment over te stappen.
Nu heb ik een nieuwe iPhone gekocht en alle gegevens van de ene naar de andere overgezet maar bij het overzetten van de esim krijg ik een foutmelding dat dit niet ondersteund wordt door Hey! en contact moet opnemen.
Is er een mogelijkheid om dit te omzeilen of om op zijn minst een nieuwe sim in een shop ergens te gaan halen of moeten klanten met dit issue werkelijk 5 werkdagen wachten op een nieuwe fysieke sim? Dat wil dan zeggen dat ik bijna meer dan 5 dagen quasi niet bereikbaar ben 😞
Alvast bedankt voor de tussenkomst!
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 02-11-2022 10h29
Hallo @YordiDC ,
Heb je nog steeds hetzelfde probleem?
Je kan naar de winkel gaan en om een sim vragen, en dan contact met de klantenservice voor activering opnemen...
Rizlaine
op 02-11-2022 10h29
Hallo @YordiDC ,
Heb je nog steeds hetzelfde probleem?
Je kan naar de winkel gaan en om een sim vragen, en dan contact met de klantenservice voor activering opnemen...
Rizlaine
op 02-11-2022 13h15
Hello daar, ik heb inmiddels mijn sim via de post moeten laten komen omdat men via de klantendienst zei dat dit niet via de winkel kon 😕
Al bij al toch paar dagen moeten wachten maar gelukkig werkt alles nu weer zoals het hoort.
op 02-11-2022 13h58
@YordiDC alles wordt normaal online met hey! gedaan... Ik ben blij te lezen dat alles in orde voor je is 😉
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.