Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Behandeling van bestaande klanten

HVO
Aspirant Wegliefhebber

Ik stapte als nieuwe abonnee over naar Hey met liefst 3 telefoonnummers.   Een paar dagen later komt de promo, dus voor mij zou dat  15 euro per maand verschil maken !   Als het om een korting voor de eerste maanden zou gaan voor nieuwe klanten zou ik er geen moeite mee hebben, maar het gaat om een "levenslange" korting !   Dat bewijst gewoon dat met het aanbieden van de dienst met de korting Hey nog steeds voldoende winst maakt op de aansluiting !

Ik zou het absoluut niet ernstig vinden dat mij voor die 2 dagen dat ik eerder klant werd die korting ontzegd wordt.    Dat is reden genoeg om terug naar een andere provider over te stappen !

Het is toch te gek dat je zoals Tommeke79 (bericht van 17/12/2023) de abonnementen zou moeten gaan opzeggen en onmiddellijk terug aanvragen ?   Dat is bovendien voor Hey zelf trouwens ook lastiger (terug nieuwe simkaart te versturen) en tegelijk voor de abonnees een zinloze last.    Ik kan nog aannemen dat Hey niet automatisch alle lopende abonnementen aanpast, maar even de aanpassing doen bij alerte klanten die het opmerken en vragen zou minstens correct zijn.    Overigens : ik lees in de blog van Tommeke79 dat Rislaine voor Hey antwoordt dat elke klant korting kreeg bij het activeren....    Heb ik toch niet gekregen !   Integendeel kreeg ik al een factuur doorgestuurd van 15 euro....  voor de periode van de EERSTE TWEE DAGEN van mijn abonnement, omdat ik het tweede en derde nummer pas na 2 dagen kon overzetten, pas nadat ik een account kon openen !   

 

6 ANTWOORDEN 6

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @HVO ,

Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantendienst!

Ik denk dat er in jou situatie een oplossing gevonden kan worden... Omdat je geen korting hebt gekregen.

Rizlaine

HVO
Aspirant Wegliefhebber

Probleem daar is dan weer dat ik al op verschillende dagen 3x een chat heb opgestart met die klantendienst die telkens eindigt met "Bedankt! Ga niet weg, mijn collega zal dit zo dadelijk overnemen. 😉".....   zonder dat dat ik er nog iets van hoor of lees !   Een andere manier om die klantendienst te bereiken (telefoon, mail,.....) is er blijkbaar niet.   Met andere woorden : in feite is er geen klantendienst !

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Kun je contact met ons nemen op Facebook of Instagram?

HVO
Aspirant Wegliefhebber

Daar heb ik geen accounts.   Ik gebruik die niet.

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Ik stuur je een privébericht 😉

HVO
Aspirant Wegliefhebber

Het privébericht was veelbelovend : er zou contact genomen worden met een collega om mij een oplossing te bieden......     Sindsdien niets meer over gehoord....