Ik stapte als nieuwe abonnee over naar Hey met liefst 3 telefoonnummers. Een paar dagen later komt de promo, dus voor mij zou dat 15 euro per maand verschil maken ! Als het om een korting voor de eerste maanden zou gaan voor nieuwe klanten zou i...
Het privébericht was veelbelovend : er zou contact genomen worden met een collega om mij een oplossing te bieden...... Sindsdien niets meer over gehoord....
Probleem daar is dan weer dat ik al op verschillende dagen 3x een chat heb opgestart met die klantendienst die telkens eindigt met "Bedankt! Ga niet weg, mijn collega zal dit zo dadelijk overnemen. "..... zonder dat dat ik er nog iets van hoor of ...
Het is toch te gek dat je zoals Tommeke79 de abonnementen zou moeten gaan opzeggen en onmiddellijk terug aanvragen ? Voor Hey zelf ook lastiger : nieuwe simkaarten en voor de abonnees een zinloze last. Ik kan nog aannemen dat Hey niet automatis...
Ik stapte als nieuwe abonnee over naar Hey met liefst 3 telefoonnummers. Een paar dagen later komt de promo, dus voor mij 15 euro per maand !Ik zou het absoluut niet ernstig vinden dat mij voor die 2 dagen die korting ontzegd wordt. Dat zou voor...