Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Overzetten van esim naar nieuwe iPhone

YordiDC
Beginnend Wegliefhebber

Dag iedereen, 

Ik ben al Hey! sinds het begin en heb toen gekozen voor een esim omdat dat de makkelijkste en snelste optie was om op dat moment over te stappen. 

Nu heb ik een nieuwe iPhone gekocht en alle gegevens van de ene naar de andere overgezet maar bij het overzetten van de esim krijg ik een foutmelding dat dit niet ondersteund wordt door Hey! en contact moet opnemen. 

Is er een mogelijkheid om dit te omzeilen of om op zijn minst een nieuwe sim in een shop ergens te gaan halen of moeten klanten met dit issue werkelijk 5 werkdagen wachten op een nieuwe fysieke sim? Dat wil dan zeggen dat ik bijna meer dan 5 dagen quasi niet bereikbaar ben 😞 

Alvast bedankt voor de tussenkomst!

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @YordiDC ,

Heb je nog steeds hetzelfde probleem?
Je kan naar de winkel gaan en om een sim vragen, en dan contact met de klantenservice voor activering opnemen...

Rizlaine

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @YordiDC ,

Heb je nog steeds hetzelfde probleem?
Je kan naar de winkel gaan en om een sim vragen, en dan contact met de klantenservice voor activering opnemen...

Rizlaine

YordiDC
Beginnend Wegliefhebber

Hello daar, ik heb inmiddels mijn sim via de post moeten laten komen omdat men via de klantendienst zei dat dit niet via de winkel kon 😕

Al bij al toch paar dagen moeten wachten maar gelukkig werkt alles nu weer zoals het hoort.

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

@YordiDC alles wordt normaal online met hey! gedaan...  Ik ben blij te lezen dat alles in orde  voor je is 😉