Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Activatie sim-kaart

Trickie
Aspirant Wegliefhebber

Hallo,

Ik heb op 21/11/2023 een abo besteld (20G black friday actie) met nr.overdracht. ik heb daarbij per ongeluk het verkeerde simkaartnr. doorgegeven;

Op 22/11 krijg ik een mail dat ze mijn tel.nr. niet kunnen overzetten omdat mijn simnr niet juist is. Ik moet bellen naar 0800 35 330 om dit in orde te zetten. Op 23/11 bel ik naar dat nr. en dan kom ik uit bij de klantenservice van Orange waar ze zeggen dat ze mij niet kunnen helpen en dat ik naar de site van Hey moet gaan. Ik veronderstel dat ze de chat bedoelen. Dus ik ga naar de chat, geef wat info in, ze vragen oa. mijn tel.nr. en dan krijg ik bericht dat iemand mij gaat verder helpen. Na een half uur wachten ben ik gestopt (ik moet overdag werken).

Later die dag heb ik gewoon de bestelling opnieuw gedaan, ditmaal met het juiste nr. Enkele dagen niets meer gehoord, dus ik dacht: binnenkort krijg ik mijn sim-kaart in de bus. Vandaag kreeg ik echter een sms dat ik dringend moest bellen naar 0800 35 330   want binnen 5 dagen zou mijn aanvraag voor overdracht geannuleerd worden.

Wat moet ik nu doen? heeft Hey geen eigen klantendienst? Is er echt geen e-mail waar ik naar kan mailen? Wil jullie geen nieuwe klanten?

2 ANTWOORDEN 2

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @Trickie ,

Is alles in orde voor jou?

Trickie
Aspirant Wegliefhebber

Ja, alles is in orde. Bovenstaand bericht was eerst niet doorgegaan (wegens spam). Ik heb een ander bericht gepost waarin ik ook in de antwoorden schreef dat ik via messenger mijn probleem had gemeld en dat het enkele dagen later opgelost was.