28-11-2022 19h03 - bewerkt 28-11-2022 19h04
Vorige week donderdag ben ik overgestapt naar hey telecom. Sindsdien is mijn sim kaart van Orange nog steeds niet geactiveerd en heb ik het gevoel dat de klantendienst mij enkel maar laat wachten... Er is een dossier aangemaakt voor een simkaart te activeren, maar dit is toch absurd dat het na 5 dagen nog steeds niet in orde is?
Ik vermoed dat ik niet de enige ben met dit probleeem 🙃?
op 29-11-2022 10h19
Hallo @Joeri ,
Dat is niet leuk 😞 . Het moet een intern probleem zijn.
Activering moet direct gebeuren... aarzel niet om opnieuw contact op te nemen met de klantenservice.
Ik informeer het team over deze activeringsproblemen !
Bedankt voor jouw bericht
Rizlaine
op 29-11-2022 10h48
Sinds deze nacht is mijn activatie eindelijk in orde.
op 29-11-2022 10h50
@Joeri geweldig!
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.