op 21-01-2025 21h03
Verplichte overstap van Zuny naar Hey vanaf vandaag ingegaan. Sinds overstap geen internet meer. Technieker moest niet voorzien worden, werd op voorhand meegedeeld. Internet zou gewoon blijven werken. Klantendienst, behalve automatische chatbot, via chat onbereikbaar.
op 22-01-2025 12h41
Kleine update. Volgende dag uiteraard nog geen vast internet. Support-chat geen reactie na anderhalf uur. Gisteren 2,5u in de gaten gehouden. Gisterenavond ook nog naar 0800 lijn gebeld. Twee operatoren aan de lijn gehad die maar bleven doorverbinden totdat een derde nooit heeft opgenomen. Daar ook drie kwartier dus vruchteloos moeite in gestoken. Wat mij nu al duidelijk is, is dat ik het contract ga opzeggen en op zoek ga naar een andere dienstverlening. Als ik de forums en review er op na lees, denk ik niet dat er snel een oplossing komt. Hopelijk kan ik snel onder dat niet persoonlijk getekende contract uit. Wat een zonder dat Zuny is overgenomen.
3 weken geleden
Hallo @Wewillsee ,
Ik begrijp dat dit ontzettend frustrerend voor je is, en het spijt me dat je zoveel moeite hebt moeten doen zonder een oplossing te krijgen. 😞
Is intussen alles in orde voor je, of ondervind je nog steeds problemen?
Rizlaine
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.