op 21-12-2024 16h46
Ik had tot voor kort zowel gsm abonnement als vast internet. Ik ben voor mijn gsm overgeschakeld naar een andere provider maar voor het internet thuis ben ik bij Hey gebleven. Echter, als ik inlog op MyHey, krijg ik foutmelding: "sorry! we kunnen je verbruik momenteel niet tonen". Mijn internet abonnement lijkt verdwenen te zijn. Kan dit aub hersteld worden? Zie screenshot van foutmelding
op 21-12-2024 19h15
Wat staat er als je de tab "producten" selecteert?
21-12-2024 22h44 - bewerkt 21-12-2024 22h47
Dan krijg ik een andere foutmelding: "Http failure response for https://api.heytelecom.be/api/bff/product-inventory/v1/productInventory: 0 Unknown error"
op 21-12-2024 21h27
Sedert ik vast internet heb (september) heeft die meter nog nooit gewerkt bij mij . . .
op 31-12-2024 11h57
Kan dit AUB opgelost worden??! dossiernummer 69364859. Ik kan mijn facturen niet zien en dus NIET betalen!! O wee als ik hier een waarschuwing voor krijg!!
op 31-12-2024 11h59
ALLES dat er dient te gebeuren is gewoon mijn klantenzone resetten, zodat ik met mijn eigen email adres terug een nieuwe account kan maken. Hoe moeilijk kan het zijn?!!
op 31-12-2024 12h02
Als je geholpen wil worden ga je via de chat of messenger moeten gaan, want hier zit niemand van de klantendienst.
op 31-12-2024 12h10
het is een kreet van wanhoop, de helpdeskmedewerkers bieden geen oplossing aan
op 31-12-2024 15h22
Heb je al eens ingelogd op een computer? De app. voor de GSM geeft bij iedereen wel ergens een fout. Zo heb ik in de app. geen producten en krijg ik zowat overal foutmeldingen.
Probeer eens via hier in te loggen: https://www.heytelecom.be/nl
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.