Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Overgestapt naar andere provider voor gsm, internet in MyHey niet meer zichtbaar

TOA
Aspirant Wegliefhebber

Ik had tot voor kort zowel gsm abonnement als vast internet. Ik ben voor mijn gsm overgeschakeld naar een andere provider maar voor het internet thuis ben ik bij Hey gebleven. Echter, als ik inlog op MyHey, krijg ik foutmelding: "sorry! we kunnen je verbruik momenteel niet tonen". Mijn internet abonnement lijkt verdwenen te zijn. Kan dit aub hersteld worden? Zie screenshot van foutmelding

1000016044.jpg

8 ANTWOORDEN 8

Krisja
Ervaren Wegliefhebber

Wat staat er als je de tab "producten" selecteert?

TOA
Aspirant Wegliefhebber

Dan krijg ik een andere foutmelding: "Http failure response for https://api.heytelecom.be/api/bff/product-inventory/v1/productInventory: 0   Unknown error"

RedsFan
Bewezen Wegliefhebber

Sedert ik vast internet heb (september) heeft die meter nog nooit gewerkt bij mij . . . 

TOA
Aspirant Wegliefhebber

Kan dit AUB opgelost worden??! dossiernummer 69364859. Ik kan mijn facturen niet zien en dus NIET betalen!! O wee als ik hier een waarschuwing voor krijg!!

TOA
Aspirant Wegliefhebber

ALLES dat er dient te gebeuren is gewoon mijn klantenzone resetten, zodat ik met mijn eigen email adres terug een nieuwe account kan maken. Hoe moeilijk kan het zijn?!!

RedsFan
Bewezen Wegliefhebber

Als je geholpen wil worden ga je via de chat of messenger moeten gaan, want hier zit niemand van de klantendienst.

TOA
Aspirant Wegliefhebber

het is een kreet van wanhoop, de helpdeskmedewerkers bieden geen oplossing aan

 

Krisja
Ervaren Wegliefhebber

Heb je al eens ingelogd op een computer? De app. voor de GSM geeft bij iedereen wel ergens een fout. Zo heb ik in de app. geen producten en krijg ik zowat overal foutmeldingen.

Probeer eens via hier in te loggen: https://www.heytelecom.be/nl