Aspirant Wegliefhebber
•
9 messages
Overgestapt naar andere provider voor gsm, internet in MyHey niet meer zichtbaar
Ik had tot voor kort zowel gsm abonnement als vast internet. Ik ben voor mijn gsm overgeschakeld naar een andere provider maar voor het internet thuis ben ik bij Hey gebleven. Echter, als ik inlog op MyHey, krijg ik foutmelding: "sorry! we kunnen je verbruik momenteel niet tonen". Mijn internet abonnement lijkt verdwenen te zijn. Kan dit aub hersteld worden? Zie screenshot van foutmelding
Krisja
Wandelaar
•
107 messages
Wat staat er als je de tab "producten" selecteert?
1
RedsFan
Wandelaar
•
40 messages
Sedert ik vast internet heb (september) heeft die meter nog nooit gewerkt bij mij . . .
0
0
TOA
Aspirant Wegliefhebber
•
9 messages
Kan dit AUB opgelost worden??! dossiernummer 69364859. Ik kan mijn facturen niet zien en dus NIET betalen!! O wee als ik hier een waarschuwing voor krijg!!
0
0
TOA
Aspirant Wegliefhebber
•
9 messages
ALLES dat er dient te gebeuren is gewoon mijn klantenzone resetten, zodat ik met mijn eigen email adres terug een nieuwe account kan maken. Hoe moeilijk kan het zijn?!!
2
0
Krisja
Wandelaar
•
107 messages
Heb je al eens ingelogd op een computer? De app. voor de GSM geeft bij iedereen wel ergens een fout. Zo heb ik in de app. geen producten en krijg ik zowat overal foutmeldingen.
Probeer eens via hier in te loggen: https://www.heytelecom.be/nl
0