een maand geleden
Ik had tot voor kort zowel gsm abonnement als vast internet. Ik ben voor mijn gsm overgeschakeld naar een andere provider maar voor het internet thuis ben ik bij Hey gebleven. Echter, als ik inlog op MyHey, krijg ik foutmelding: "sorry! we kunnen je verbruik momenteel niet tonen". Mijn internet abonnement lijkt verdwenen te zijn. Kan dit aub hersteld worden? Zie screenshot van foutmelding
een maand geleden
Wat staat er als je de tab "producten" selecteert?
een maand geleden - laatst bewerkt een maand geleden
Dan krijg ik een andere foutmelding: "Http failure response for https://api.heytelecom.be/api/bff/product-inventory/v1/productInventory: 0 Unknown error"
een maand geleden
Sedert ik vast internet heb (september) heeft die meter nog nooit gewerkt bij mij . . .
3 weken geleden
Kan dit AUB opgelost worden??! dossiernummer 69364859. Ik kan mijn facturen niet zien en dus NIET betalen!! O wee als ik hier een waarschuwing voor krijg!!
3 weken geleden
ALLES dat er dient te gebeuren is gewoon mijn klantenzone resetten, zodat ik met mijn eigen email adres terug een nieuwe account kan maken. Hoe moeilijk kan het zijn?!!
3 weken geleden
Als je geholpen wil worden ga je via de chat of messenger moeten gaan, want hier zit niemand van de klantendienst.
3 weken geleden
het is een kreet van wanhoop, de helpdeskmedewerkers bieden geen oplossing aan
3 weken geleden
Heb je al eens ingelogd op een computer? De app. voor de GSM geeft bij iedereen wel ergens een fout. Zo heb ik in de app. geen producten en krijg ik zowat overal foutmeldingen.
Probeer eens via hier in te loggen: https://www.heytelecom.be/nl
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.