Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Overgestapt naar andere provider voor gsm, internet in MyHey niet meer zichtbaar

TOA
Aspirant Wegliefhebber

Ik had tot voor kort zowel gsm abonnement als vast internet. Ik ben voor mijn gsm overgeschakeld naar een andere provider maar voor het internet thuis ben ik bij Hey gebleven. Echter, als ik inlog op MyHey, krijg ik foutmelding: "sorry! we kunnen je verbruik momenteel niet tonen". Mijn internet abonnement lijkt verdwenen te zijn. Kan dit aub hersteld worden? Zie screenshot van foutmelding

1000016044.jpg

3 ANTWOORDEN 3

Krisja
Bewezen Wegliefhebber

Wat staat er als je de tab "producten" selecteert?

TOA
Aspirant Wegliefhebber

Dan krijg ik een andere foutmelding: "Http failure response for https://api.heytelecom.be/api/bff/product-inventory/v1/productInventory: 0   Unknown error"

RedsFan
Bewezen Wegliefhebber

Sedert ik vast internet heb (september) heeft die meter nog nooit gewerkt bij mij . . .