Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Onbereikbare klantendienst

Chtuolopo
Beginnend Wegliefhebber

Ik heb al meerdere keren de technische afdeling proberen te bereiken. 
ik wordt in de wacht gezet en na een half uur wachten leg ik af want heb ook andere dingen te doen in mijn leven.

suggestie: nummer achter laten en dat zij terugbellen. Na een half uur ben je het deuntje echt wel beu.

tot nu toe echt verschrikkelijke ervaring bij hey telecom.

internet dat regelmatig uitvalt, slechte installateur en nu een onbereikbare klantendienst.

de kleine dingen zoals een brakke app, onvolledige gebruiksgegevens in de app zou ik nog mee kunnen geleefd hebben omdat het gewoon goedkoop was. Maar met bovenstaande niet.

4 ANTWOORDEN 4

RedsFan
Bewezen Wegliefhebber

Volledig akkoord dat het soms wat beter kan, ook al meegemaakt dat ik eens voor een vraag op social media een week moest wachten op een antwoord 🤔 Ik vermoed dat ze eigenlijk met te weinig volk zijn om alles te kunnen beantwoorden, mja het is een budget provider . . .

morectus
Bewezen Wegliefhebber

Beste,

Om eerlijk te zijn is de telefonische dienst enkel voor mensen die overstappen naar heytelecom. En dus niet om problemen op te lossen. 

Daarvoor moet je ze eigenlijk contacteren via chat. Maar ik begrijp de reactie om te bellen. Ook de chat en dus blijkbaar ook telefonisch zijn ze moeilijk bereikbaar. Dit probleem is gekend.

De telefoon is relatief nieuw dus je kan niet zeggen dat hey niet probeert een oplossing te vinden.

Maar eigenlijk is het heel simpel je betaalt weinig en krijgt veel. Er moet ergens bespaart worden. 

Ik zou de chat proberen een gewoon laten openstaan tot je eens reactie krijgt. Naargelang wanneer je stuurt reageren ze snel of traag. In de avond na het werk is het altijd traag mag je van uitgaan. Eenmaal je iemand hebt doen ze wel altijd hun best vind ik persoonlijk. 

Maar als je er niet mee kan leven is er spijtig genoeg maar 1 optie...

Met vriendelijke groeten

Morectus 

Chtuolopo
Beginnend Wegliefhebber

Incorrect, er is letterlijk een optie in het menu voor technische dienst. 

Heb de chat al open staan van vanochtend 9u, het is nu 13:16. Op aanraden van iemand hier in het forum ook via messenger contact opgenomen, zelfde verhaal. Via de telefoon krijg je eerstelijns iemand aan de lijn na 15 min, maar van zodra je technische dienst wordt doorgeschakeld ben je weer onbeperkt lang aan het wachten. Ik ben er alleszins nog niet geraakt - heb de moeite gedaan om via verschillende kanalen ze te proberen bereiken. 

Los dat het goedkooper is dan de doorsnee monopolie giganten Telenet en Pxs, betaal ik nog steeds een 40/maand voor een dienst. Het is niet dat het 10 euro de maand was, dan liggen mijn verwachtingen ook helemaal anders. 

Hun app backend is gewoon allemaal orange (mijn orange facturen zijn gewoon nog zichtbaar in de heytelecom app), dus daar hebben ze die infra gewoon overgenomen en de app ook gewoon overgenomen (met zelfde backend dus). 

VossyGamer
Beginnend Backpacker

Hey allemaal,

Ik raad iedereen aan als je over een Facebook account beschikt om via Messenger contact op te nemen met hey!. Dan moet je namelijk je venster niet laten openstaan, heb je een chat-geschiedenis, kan je eenvoudig bijlagen toevoegen, hoef je niet te wachten in het venster en kan je tenslotte het venster niet per ongeluk sluiten waardoor je hele chat weg is. (Enzovoort...)

VossyGamer

✔ Geholpen? Markeer als oplossing. | Kudo? Altijd welkom! 😉 | hey!-kenner, geen medewerker