op 26-02-2025 22h27
Ik heb een vraag over het mobiel abonnement "hey! mobile S".
Ik lees dat als je alle 15 GB data hebt verbruikt, je dan verder surft aan €0,01/MB tot €50. Kan een gebruiker de limiet zelf instellen zodanig dat je helemaal geen toegang meer tot mobiel internet krijgt (tot de volgende factureringsperiode), als je alle 15 GB data hebt verbruikt?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 06-03-2025 15h20
Ik heb hier intern verder voor geïnformeerd en het is niet mogelijk om de limiet in te stellen.
Wel krijg je waarschuwingsmsjes wanneer je over de datalimiet gaat.
op 05-03-2025 16h44
Hey Pat7, daarvoor kan je best onze diensten contacteren via sociale media of de chatbot. Zij kunnen je daar verder meehelpen.
op 06-03-2025 1h21
Spijtig genoeg krijg ik daar geen antwoord.
op 06-03-2025 15h20
Ik heb hier intern verder voor geïnformeerd en het is niet mogelijk om de limiet in te stellen.
Wel krijg je waarschuwingsmsjes wanneer je over de datalimiet gaat.
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.