2 weken geleden - laatst bewerkt gisteren
Beste @Rizlaine, @YousraB of iemand anders van het Hey! team,
Een tijdje geleden tekende ik in op een levenslange Hey! promotie van -5 EUR per maand en in mijn account overzicht staat (tot op heden) dat deze promotie afloopt op 10-JAN-2025.
In 2024 stelde ik een vraag op dit forum en kreeg als antwoord dat dit kon worden genegeerd.
Echter ontving ik een paar minuten geleden een SMS met de melding:
"Hey! Je promo is bijna afgelopen. We hopen dat je ervan genoten hebt!"
Moet ik me nog steeds geen zorgen maken? Mijn klantnummer is <snip>niet meer relvant</snip>
Alvast bedankt!
-- Ducky
Opgelost! Ga naar oplossing.
gisteren - laatst bewerkt gisteren
Dankjewel. Apprecieer dit enorm!.
Heb je alternatieve route bewandeld en uiteindelijk is dit probleem opgelost door een -5 EUR promo for life toe te voegen aan mijn abonnement.
Alleen jammer dat er een medewerker een tiental minuten moest worden overtuigd dat de Black Friday week in 2023 een `for life` promotie was. Heb hem verschillende keren gesuggereerd om naar deze forum thread te gaan, maar hier ging hij niet op in.
Aangezien de upgrade van mijn abonnement gebeurde in de My Hey! zone, is het mijn veronderstelling dat op dat moment de `for Life` promotie niet correct werd toegepast (screenshots boven tonen aan dat er een 'promo' liep, maar geen verdere informatie over die promo).
Daarom de volgende suggesties/verbeteringen:
1. Betere interne documentatie waarin bijgehouden wordt welke promoties + abonnementen en in welke periodes deze worden gegeven.Het is immers niet aan de consument om de promotie te bewijzen waarop hij/zij heeft ingetekend.
2. In de My Hey! zone bij een abonnement upgrade: indien iemand intekent op een promotie (= promotie label), vermeld DUIDELIJK wat de promotie is waar je je op intekent.
Zelf ben ik blij dat er zoiets bestaat als een internet archief en dat er snapshots werden gemaakt op de dagen die relevant waren voor deze casus. Anders had ik namelijk geen poot om op te staan!
Ook wil ik jou alvast bedanken, @Rizlaine voor je hulp!
Hopelijk helpt dit andere mensen met een gelijkaardig probleem! (:
een week geleden
Hallo @Ducky ,
Dank je voor je bericht! Was de promotie waar je je op hebt ingeschreven een aanbieding voor 2 jaar?
Rizlaine
een week geleden - laatst bewerkt een week geleden
Levenslang. En ik meen te herinneren dat ik mijn actief abonnement (toen 5 EUR met een 7 EUR - 2 EUR/maand korting voor 24 maanden) had 'geupgrade' in mijn myHey panel tijdens de Black Friday periode in 2023 (factuur nummer 01725241223 bevat de overgang).
En als ik me goed herinner, was dit zelfs de eerste keer dat de term 'levenslange' promoties werden ingezet (voorheen altijd 'tot 2 jaar')..
Het was de reden voor mij om van een 5 EUR abonnement over te schakelen naar een levenslang 10 (15-5) EUR abonnement.
Ik heb toen (25-11-2023) screenshots gemaakt tijdens het upgraden van mijn plan in de MyHey zone (zie screenshot onder), , maar jammer genoeg geen screenshots van de feitelijke promotie pagina.
Vandaag (JAN-10 2025) is in mijn myHey zone de prijs van het abonnement teruggezet naar 15 EUR/maand.
Ik hoop dat dit technisch probleem snel opgelost kan worden en dat jullie middels jullie interne documentatie kunnen bevestigen dat de levenslange actie werd aangeboden tijdens Black Friday 2023, anders voel ik me enorm bedrogen als consument !!
Zeker omdat dit in een eerdere forum post werd aangekaart.
//edit - typo fix
Het internet archief bevestigt mijn bewering hierboven:
Een snapshot van de HeyTelecom website op 2023-NOV-27 om 09h15:
https://web.archive.org/web/20231127095115/https://www.heytelecom.be/nl
Duidelijk 'for life!'
woensdag
Hallo @Ducky ,
Als je de promo for life hebt gehad, zou je dit inderdaad op je factuur moeten blijven zien. Het kan zijn dat er een klein technisch probleem is met de app, wat dit veroorzaakt. Om hier zeker van te zijn, kan je contact met ons opnemen via de chat of via onze sociale media, zodat we je dossier kunnen bekijken en dit verder voor je kunnen oplossen. 🙂
donderdag
Dag @Rizlaine
En dat is nu net mijn hoofdprobleem: mijn enige manier om support van jullie te krijgen is via dit forum.
De Chat knop werkt niet voor mij: er wordt geen popup venster gestart in verschillende browsers (noch in Chrome, Firefox of MS Edge (zonder enige plugin geinstalleerd te hebben).Soms werkt deze wel op mijn GSM, echter wordt mijn verbinding daar na 10 minuten verbroken.
Een paar jaar geleden bij het opstellen van mijn contract en activatie kaart werkte dit wel!
En heb geen sociale media accounts.
Anders had ik deze wegen alvast bewandeld! (-;
Is de informatie die ik in bovenstaande berichten (klantnummer, factuurnummervoorbeeld, etc) niet voldoende om dit hier op te lossen? Of is er een andere manier om direct contact met jullie op te nemen?
Alvast bedankt!
donderdag
Hallo @Ducky ,
Ik heb je een privébericht gestuurd 🙂
gisteren - laatst bewerkt gisteren
Dankjewel. Apprecieer dit enorm!.
Heb je alternatieve route bewandeld en uiteindelijk is dit probleem opgelost door een -5 EUR promo for life toe te voegen aan mijn abonnement.
Alleen jammer dat er een medewerker een tiental minuten moest worden overtuigd dat de Black Friday week in 2023 een `for life` promotie was. Heb hem verschillende keren gesuggereerd om naar deze forum thread te gaan, maar hier ging hij niet op in.
Aangezien de upgrade van mijn abonnement gebeurde in de My Hey! zone, is het mijn veronderstelling dat op dat moment de `for Life` promotie niet correct werd toegepast (screenshots boven tonen aan dat er een 'promo' liep, maar geen verdere informatie over die promo).
Daarom de volgende suggesties/verbeteringen:
1. Betere interne documentatie waarin bijgehouden wordt welke promoties + abonnementen en in welke periodes deze worden gegeven.Het is immers niet aan de consument om de promotie te bewijzen waarop hij/zij heeft ingetekend.
2. In de My Hey! zone bij een abonnement upgrade: indien iemand intekent op een promotie (= promotie label), vermeld DUIDELIJK wat de promotie is waar je je op intekent.
Zelf ben ik blij dat er zoiets bestaat als een internet archief en dat er snapshots werden gemaakt op de dagen die relevant waren voor deze casus. Anders had ik namelijk geen poot om op te staan!
Ook wil ik jou alvast bedanken, @Rizlaine voor je hulp!
Hopelijk helpt dit andere mensen met een gelijkaardig probleem! (:
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.