op 20-08-2022 9h11
Dag Hey'ers!
Het is me opgevallen dat in de applicatie van Hey! de laatste factuur niet opvraagbaar is (in PDF).
Zowel niet globaal als gedetailleerd, je kan enkel maar de status zien (betaald/niet betaald).
Het komt ook niet in het globaal overzicht beneden van al je eerdere facturen.
Ik heb dit even vergelijken met de versie op de website en daar kan je de laatste factuur wel raadplegen in PDF.
Misschien wel iets handig om mee te nemen naar een volgende update ;-).
op 20-08-2022 22h32
Volgens mij als je op de groene betaald klinkt kun je wel de optie zien om je factuur gedetailleerd te kijken
op 23-08-2022 9h53
23-08-2022 10h17 - bewerkt 23-08-2022 10h34
hey!
Het is inderdaad een beetje verwarrend - bovenaan het scherm tonen we je laatste factuur en vermelden we de vervaldatum.
In het lijstje eronder tonen we dezelfde factuur als eerste - en kan je hem ook downloaden - maar vermelden we de factuurdatum.
Je kan dus alles downloaden - al is het niet duidelijk genoeg.
Ik neem het mee en zal in de volgende versie(s) een aanpassing doorvoeren.
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.