24-08-2022 10h28 - bewerkt 24-08-2022 11h08
Hey, ik kreeg mijn nieuwe SIM-kaart maar kan hem niet activeren. Ik krijg steeds onderstaande pop-up:
Sorry, we konden je simkaart niet activeren. Kan je bovenstaande informatie nog even nakijken?
Ik probeer ook al 3 dagen via de chat aan te kaarten dat ik tot nu toe nog nooit een mail heb ontvangen.
Ondertussen is mijn oude abonnement afgesloten...
Iemand die me hier uiteindelijk verder mee kan helpen?
op 26-08-2022 16h36
Hallo @Lien ,
Heb je nog steeds hetzelfde probleem?
Als je hebt online klantenservice gehad, hebben zij een dossier voor de activering gemaakt. Dit zal binnen twee werkdagen worden verwerkt.
Bedankt dat je me op de hoogte houdt
Rizlaine
op 24-01-2024 10h24
Ben reeds 3 weken bezig met mijn sim te activeren.
Lukt niet.
Contact gezocht via chat via facebook ook gebeld via orange.
Nog steeds niks,kan ik gewoon beter een nieuwe sim bestellen ?
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.