Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

SIM-kaart activeren

Lien
Beginnend Wegliefhebber

Hey, ik kreeg mijn nieuwe SIM-kaart maar kan hem niet activeren. Ik krijg steeds onderstaande pop-up: 

Sorry, we konden je simkaart niet activeren. Kan je bovenstaande informatie nog even nakijken?

Ik probeer ook al 3 dagen via de chat aan te kaarten dat ik tot nu toe nog nooit een mail heb ontvangen.

Ondertussen is mijn oude abonnement afgesloten...

Iemand die me hier uiteindelijk verder mee kan helpen?

2 ANTWOORDEN 2

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @Lien ,

Heb je nog steeds hetzelfde probleem?
Als je hebt online klantenservice gehad, hebben zij een dossier  voor de activering gemaakt. Dit zal binnen twee werkdagen worden verwerkt.

Bedankt dat je me op de hoogte houdt

Rizlaine

Gino1
Beginnend Wegliefhebber

Ben reeds 3 weken bezig met mijn sim te activeren.

Lukt niet.

Contact gezocht via chat via facebook ook gebeld via orange.

Nog steeds niks,kan ik gewoon beter een nieuwe sim bestellen ?