Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kosten "Internationaal" ondanks in EU bundel of op wifi??

frankgillis
Stapper

Ik was recentelijk in Griekeland en kreeg toen ik landde een sms: "Hey, in Griekenland bel, sms, en surf ik zoals in België". Tijdens mijn verblijf zat ik op wifi in het hotel of gebruikte ik mijn EU bundel zoals aangegeven in de sms. Na 6 dagen kreeg ik een sms van 8080 dat "hey, je surf nu in het buitenland. Je kan maximaal 60,00EUR uitgeven". Dezelfde dag kreeg ik weer een sms dat ik aan 80% van mijn verbruik zat en toen ik dat in de Hey App controleerde zat ik aan mijn 60,00EUR. Ik nam hierna contact op via chat met Hey maar kreeg geen reactie. Nu eens thuis, kreeg ik een sms van 8080 dat ik aan 50,00EUR zat.
Nu had ik graag geweten hoe het kan dat ik op Griekse bodem (Kos) op het Hey (Orange) netwerk of de wifi zit en plots totn vermoedelijk 60,00EUR wordt aangerekend. 
Mijn echtgenoot kreeg een andere sms dat hij 2,30EUR internationaal had verbruikt en toen hij zijn HeyApp consulteerde zat hij aan 9,84EUR.

Wij hebben beiden meermaals via Chat geprobeerd om duidelijkheid te krijgen want in een EU land Internationaal gaan lijkt ons bizar. Daarenboven zou de Hey bij verbinding met een internationale provider de verbinding moeten blokkeren en toestemming vragen (via sms zoals ze meermaals doen) met meerkost buiten de bundel verder te gaan want ik, als gebruiker, zie niet wanneer ik op een ander netwerk zou zitten tenzij ik echt in het internationaal buitenland (VS, Azië, Afrika,......).
Graag advies of ervaring van anderen want dit lijkt mij een probleem van foute en te late informatie.

0 ANTWOORDEN 0