op 22-02-2024 16h54
Reeds een week probeer ik via verschillende kanalen de klantendienst te bereiken maar ik krijg nergens gehoor. Als recent nieuwe klant voel ik me een beetje in de steek gelaten. Dus ik probeer hier dan nog maar eens.
Er zijn verkeerde kosten aangerekend bij 1 van mijn mobiele nummers. Vorige weekend zaten wij 1 dag in Nederland en krijgen we meteen de boodschap dat er verbruik is buiten de bundel. Er is nergens terug te vinden "welk" verbruik dat dan wel is want de nieuwe periode is reeds 2 weken geleden gestart. We vermoeden dat het gaat over het data verbruik, maar dat was op moment van gebruik nog niet boven 1GB van de 20GB. Dit nummer is net overgezet van Orange naar Hey, dus ik vermoed dat daar iets is misgelopen.
Misschien verder ook eens laten kijken naar de "chat met ons" knoppen. Die werken over het merendeel van de pagina's niet, en als je er toch 1 hebt gevonden is er geen gehoor.
op 23-02-2024 14h51
Hallo @S__M ,
Heb je de factuur al ontvangen?
Voor de chat is het vreemd, kun je proberen een andere search engine te gebruiken zoals chrome of firefox? Is het nog steeds hetzelfde probleem?
Rizlaine
op 03-10-2024 19h23
Wij proberen ook al een hele week via de chat de klantendienst te bereiken, uren en uren zitten we te wachten. Ten einde raad het nummer gebeld dat ik online ergens kon vinden, maar dat was Orange, die mij liet weten dat Hey geen klantendienst heeft…. Ik begin het te geloven!!
op 04-10-2024 11h07
Dag @Sylvia ,
Het spijt me dat je geen reactie hebt gekregen via de chatbot. Heb je al eens geprobeerd om de klantendienst van Hey! te contacteren via de sociale media? Zij zijn actief op Facebook en Instagram
Groetjes,
YousraB 🌻
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.