Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

simkaart niet ontvangen

Ikke
Beginnend Wegliefhebber

Ik heb 14/02 een simkaart bij jullie aangevraagd voor mijn moeder van 80 jaar. Jullie site zegt dat die binnen de 48 uur in de brievenbus zou zitten maar tot nu toe nog steeds niks. De zending bijft bij bpost op 'in verwerking' staan.

Ik heb al via de chatbot het probleem proberen aankaarten, maar ik krijg geen reactiewerkt. De chatbot zegt dat het gesprek zal doorgegeven worden, maar al verschillende keren op verschillende dagen geprobeerd zonder enig resultaat.

Ondertussen heeft zij wél van jullie bericht gekregen dat de nummeroverdracht naar hey! is begonnen EN is de verbinding met de oude provider weggevallen. Zij kan dus niet meer bellen/sms'en/... !

Ik vraag me af hoe dit kan, wij hebben nooit een sim ontvangen/geactiveerd !

Referentie van de aanvraag: ORD001425967462

Graag dringend hulp/oplossing a.u.b.

Mvg,

Kim

4 ANTWOORDEN 4

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @Ikke ,

Sorry om dit te lezen 😞
Kun je contact met ons opnemen via sociale media? Dan sturen we je een nieuwe simkaart.

Ik begrijp dat dit niet leuk voor je is...

Rizlaine

Ikke
Beginnend Wegliefhebber

ik kan enkel contact opnemen via de chat, niet via sociale media

Kim

Ikke
Beginnend Wegliefhebber

ik kreeg vorige week via de chat dit dossier nummer : 65853736

het enige dat ik wil is een sim-kaart krijgen aub

Kim

Ikke
Beginnend Wegliefhebber

2 weken verder en nog steeds geen sim