op 21-02-2024 15h19
Hallo,
Ik zou vandaag van Orange naar Hey overgaan voor mijn internet. Mijn internet via Orange is beëindigd, hier heb ik een mail van en het werkt niet meer. Maar ik zie niet hoe ik nu via Hey op internet kan? Ik vrees dat het nog niet kan? Ik krijg een mail dat er 8/3 een technicus zal langskomen van Hey. Ik mag hopen dat ik niet tot dan geen internet zal hebben?!
Ook is het mij niet duidelijk wat ik allemaal terug moet sturen? Ik heb wifi versterkers van Orange gezien mijn modem op de zolder staat en de installateur van Orange zei dat deze nodig zijn om interner te hebben in mijn living en tuin. Dan zal ik deze bij Hey ook nodig hebben?!
op 23-02-2024 14h40
Hallo @liendebaillie ,
Sorry om dit te lezen 😞
Je mag de versterkers voor hey! houden.
Voor de afspraak, aarzel niet om contact op te nemen met hey! via chat of sociale media om te zien of het mogelijk is om sneller een afspraak te hebben...
Rizlaine
op 07-03-2024 11h21
Dag Rizlaine,
Gezien ik bij Orange enkel internet en het wifi comfort starter pack met de versterkers had, bvb. geen tv decoder, geloof ik dat ik niets van materiaal terug moet sturen naar Orange. Kan je dit bevestigen of mij laten weten welk materiaal ik terug dien te sturen?
Intussen werkt alles, maar staat er nog steeds een interventie gepland van een technicus op 16/03. Ik neem aan dat dit niet doorgaat? Kan dit geannuleerd worden?
Dankjewel,
Lien
op 08-03-2024 12h45
Dag Hey,
Intussen een herinneringsmail van Orange ontvangen dat ik het materiaal: modem en/of tv-decoder(s) en/of WiFi booster(s) en hun stroomkabels alsook de afstandsbediening(en), nog steeds niet terugbezorgd heb en dit nog steeds moet doen. Zo niet zal er een vaste voergoeding aangereken worden: 200 € per decoder, en/of 60 € voor de modem, en/of 40€ per WiFi booster.
Ik begrijp nog steeds niet waar het over gaat: de modem moet ik houden, de wifi boosters bevestig jij in deze communicatie dat ik deze ook mag houden, een tv decoder en afstandsbediening heb ik nooit gehad. Ik kan/moet dus toch geen materiaal terugsturen?
Net met de klantendienst van Orange aan de lijn gehangen, want zij zijn de partij die me sturen dat ze van mij een vergoeding vragen als ik het materiaal niet naar hen terugstuur. Zij verwijzen echter naar jullie: ik moet het met de klantendienst van Hey regelen. Hier ben ik dan weer: kan er aub duidelijkheid geschept worden?
Dankuwel alvast,
Lien
op 19-03-2024 18h52
Dag Rizlaine,
Ik heb nog steeds geen antwoord of oplossing. Kan dit aub spoedig volgen?
Danku,
op 25-08-2024 19h16
Je kreeg normaal volgende e-mail.
(Een beetje anders dan de uwe.)
We zien je met spijt in ons hart vertrekken. Op je vraag hebben we je abonnement op internet en/of tv van Orange en alle eventuele bijbehorende opties stopgezet.
Gelieve je internetmodem te houden en de volgende toestellen in één doos terug te sturen binnen 14 dagen: de tv-decoder, stroomkabel en afstandsbediening, de extra tv-decoder(s) inclusief stroomkabel(s) en afstandsbediening, de WiFi boosters inbegrepen in je WiFi Comfort dienst.
Terugsturen is gratis en kan in eender welk kantoor of PostPunt van bpost.
Voor je gemak volstaat het deze instructies in acht te nemen.
Ontvangen we je pakket niet binnen de 14 dagen, dan zien we ons genoodzaakt je een kost aan te rekenen van 200 € per decoder, 30 € voor de 4G back-up, en 40 € per WiFi booster, zoals vermeld in onze algemene voorwaarden.
Laatste betaling
Mocht je nog een laatste factuur krijgen, gelieve die dan binnen de 10 kalenderdagen na ontvangst te betalen.
We hopen je op een dag weer bij onze Orange-klanten te mogen rekenen.
Met vriendelijke groeten,
Het Orange-team
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.