Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Onduidelijkheden en geen internet bij overstap Orange naar Hey

liendebaillie
Beginnend Wegliefhebber

Hallo,

Ik zou vandaag van Orange naar Hey overgaan voor mijn internet. Mijn internet via Orange is beëindigd, hier heb ik een mail van en het werkt niet meer. Maar ik zie niet hoe ik nu via Hey op internet kan? Ik vrees dat het nog niet kan? Ik krijg een mail dat er 8/3 een technicus zal langskomen van Hey. Ik mag hopen dat ik niet tot dan geen internet zal hebben?! 

Ook is het mij niet duidelijk wat ik allemaal terug moet sturen? Ik heb wifi versterkers van Orange gezien mijn modem op de zolder staat en de installateur van Orange zei dat deze nodig zijn om interner te hebben in mijn living en tuin. Dan zal ik deze bij Hey ook nodig hebben?!

 

 

4 ANTWOORDEN 4

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @liendebaillie ,

Sorry om dit te lezen 😞
Je mag de versterkers  voor hey! houden.
Voor de afspraak, aarzel niet om contact op te nemen met hey! via chat of sociale media om te zien of het mogelijk is om sneller een afspraak te hebben...

Rizlaine

liendebaillie
Beginnend Wegliefhebber

Dag Rizlaine,

Gezien ik bij Orange enkel internet en het wifi comfort starter pack met de versterkers had, bvb. geen tv decoder, geloof ik dat ik niets van materiaal terug moet sturen naar Orange. Kan je dit bevestigen of mij laten weten welk materiaal ik terug dien te sturen?

Intussen werkt alles, maar staat er nog steeds een interventie gepland van een technicus op 16/03. Ik neem aan dat dit niet doorgaat? Kan dit geannuleerd worden? 

Dankjewel, 
Lien 

liendebaillie
Beginnend Wegliefhebber

Dag Hey,

Intussen een herinneringsmail van Orange ontvangen dat ik het materiaal: modem en/of tv-decoder(s) en/of WiFi booster(s) en hun stroomkabels alsook de afstandsbediening(en),  nog steeds niet terugbezorgd heb en dit nog steeds moet doen. Zo niet zal er een vaste voergoeding aangereken worden: 200 € per decoder, en/of 60 € voor de modem, en/of 40€ per WiFi booster. 

Ik begrijp nog steeds niet waar het over gaat: de modem moet ik houden, de wifi boosters bevestig jij in deze communicatie dat ik deze ook mag houden, een tv decoder en afstandsbediening heb ik nooit gehad. Ik kan/moet dus toch geen materiaal terugsturen? 

Net met de klantendienst van Orange aan de lijn gehangen, want zij zijn de partij die me sturen dat ze van mij een vergoeding vragen als ik het materiaal niet naar hen terugstuur. Zij verwijzen echter naar jullie: ik moet het met de klantendienst van Hey regelen. Hier ben ik dan weer: kan er aub duidelijkheid geschept worden?

Dankuwel alvast,

Lien 

 

liendebaillie
Beginnend Wegliefhebber

Dag Rizlaine,

Ik heb nog steeds geen antwoord of oplossing. Kan dit aub spoedig volgen? 

 

Danku,