op 22-02-2024 22h04
Begin januari werd vast internet van Hey-telecom geïnstalleerd bij mij. Ik had ingetekend op een promotie waarbij onder andere de installatiekosten gratis waren. Op mijn eerstvolgende rekening zag ik dat deze kosten toch aangerekend werden. Nadat ik herhaaldelijk contact zocht via de chat (want dit is de enige manier) heb ik eindelijk antwoord gekregen. Hierbij moest ik tussen de verschillende antwoorden soms nog wel aanzienlijke tijd wachten. Er is mij toen gezegd dat het aanrekenen van de installatiekosten een vergissing was en dat ik via een kredietnota terugbetaald zou worden. Ik heb voor de zekerheid een screenshot van het gesprek genomen. Ondertussen is er nog steeds niets terugbetaald of nog geen kredietnota aangemaakt in mijn facturen. Wederom is de klantendienst niet bereikbaar. Dit is echt onhoudbaar. Indien hier niet snel verandering in komt, zie ik mij genoodzaakt, terug over te schakelen op een andere provider die uiteindelijk niet zoveel duurder is.Bovendien moet ik naast mijn persoonlijke account nog een extra account aanmaken op dit forum te kunnen posten.
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.