op 19-12-2022 0h10
op 19-12-2022 17h26
Hier spijtig genoeg het zelfde probleem
op 20-12-2022 10h48
op 20-12-2022 22h56
op 21-12-2022 16h04
ik heb vandaag contact gehad met support via Messenger ,ik geraak aleen niet verder dan de bot dan moet ik wachten tot 1 van de werknemers het gesprek overneemt na 30 minuten nog niemand gesproken te hebben geeft ik het ook op.
spijtig maar ik ga er vanuit dat het probleem met support en de app vrij snel wordt opgelost
bedankt alvast om het intern nog aan te kaarten
mvg Gaia
op 22-12-2022 9h25
Hallo @Gaia ,
Ik heb jouw klantcode aan onze expert doorgegeven die het probleem zal analyseren. Ik kom erop terug zodra ik meer informatie heb 😉
op 22-12-2022 18h02
is goed ik wacht het wel af
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.