ik heb vandaag contact gehad met support via Messenger ,ik geraak aleen niet verder dan de bot dan moet ik wachten tot 1 van de werknemers het gesprek overneemt na 30 minuten nog niemand gesproken te hebben geeft ik het ook op.
spijtig maar ik ga er vanuit dat het probleem met support en de app vrij snel wordt opgelost
Ik heb hetzelfde probleem. Ik kan me niet aanmelden. Ik krijg de melding dat mijn telefoonnummer niet juist is, of mjn abonnement nog niet geactiveerd. Mja.. ik heb op 23 juni een welkom-bericht gehad..
Ondertussen krijg ik ook berichten dat ik verbruik heb buiten mijn abonnement, maar ik heb dus geen idee waarover dat gaat, of over hoeveel geld het gaat. Het is verder echt onmogelijk om iemand te bereiken.
Ik vind het best wel kwalijk dat ik mijn verbruik niet kan inzien, en dat jullie deze wel aanrekenen. Wie kan mij hiermee helpen?
Gaia
Aspirant Hiker
•
59 messages
Hier spijtig genoeg het zelfde probleem
0
0
Rizlaine
Community Manager
•
1.8K messages
Hallo @matthias , @Gaia ,
Ik neem de informatie voor je mee. Heb je contact met de klantenservice van Facebook opgenomen? Zij zullen een technisch dossier voor je aanleggen
Rizlaine
0
0
Gaia
Aspirant Hiker
•
59 messages
@Rizlaine
Bedankt voor de tip.
Ik neem morgen contact op met de klantenservice.
0
Gaia
Aspirant Hiker
•
59 messages
@Rizlaine
ik heb vandaag contact gehad met support via Messenger ,ik geraak aleen niet verder dan de bot dan moet ik wachten tot 1 van de werknemers het gesprek overneemt na 30 minuten nog niemand gesproken te hebben geeft ik het ook op.
spijtig maar ik ga er vanuit dat het probleem met support en de app vrij snel wordt opgelost
bedankt alvast om het intern nog aan te kaarten
mvg Gaia
2
0
Gaia
Aspirant Hiker
•
59 messages
is goed ik wacht het wel af
0
0