Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Internatonaal bellen

Robert00t
Beginnend Wegliefhebber

Hallo, we zijn momenteel aangesloten bij telenet en hebben de optie 'internationaal bellen' waarbij we voor € 10/maand 2000 minuten krijgen om buitenlandse nummers te bellen (zowel in BE als in de rest van de EU).

Bestaat deze optie ook bij Heytelecom? Telenet is heel duur (abonnement met internet) en we bellen dikwijls naar het buitenland. Whatsapp is niet altijd een optie. Of is er een andere pakket waarbij we voordelig naar buitenlandse nummers kunnen bellen?

Alvast bedankt

4 ANTWOORDEN 4

Krisja
Beginnend Backpacker

Voor 5€/maand bel en sms ik onbeperkt binnen de EU. Is dat een antwoord op je vraag?

Robert00t
Beginnend Wegliefhebber

Ook naar niet-Belgische nummers binnen de EU? 

morectus
Bewezen Wegliefhebber

Beste Robert,

Je bedoeld nummers die niet beginnen met +32 dan biedt hey hier niets voor aan (voor zover ik weet). Je kan enkel tot 50 euro gaan boven je abonnement aan de standaard tarieven van dat specifieke land daarna word het geblokkeerd voor die maand.

Als je echt packs met minuten/sms daarin zoekt moet je zoeken bij orange zelf. 

Andere opties bestaan ook bijvoorbeeld Lycamobile zet standaard deze zaken in uw gsm abonnement al vind ik dit zelf persoonlijk een slechte provider heb deze al eens getest. 

De andere optie is Viber out. Hiermee krijg je wel enkel oneindig belminuten naar 57 landen voor 6 euro per maand. Nadelen zijn geen sms'en inbegrepen alsook geen data inbegrepen en je moet verbonden zijn met het internet om te kunnen bellen.

Hopelijk helpt dit!

Met vriendelijke groeten

Morectus

VossyGamer
Beginnend Backpacker

Hey @Robert00t,

Ik raad je in dat geval BASE aan, identiek hetzelfde aan Telenet qua 'kwaliteit' maar je voelt het veel minder in je portemonnee. Daar kan je ook een permanente bel optie toevoegen om voordeliger internationaal te bellen.

VossyGamer

✔ Geholpen? Markeer als oplossing. | Kudo? Altijd welkom! 😉 | hey!-kenner, geen medewerker

Productnaam invoeren