Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen internet buitenland

Felix1950
Beginnend Wegliefhebber

Heb zaterdag in Nederland geweest geen internet en kon ook niet bellen graag hulp.

3 ANTWOORDEN 3

Tim
De Influencer
De Influencer

Dag @Felix1950, je kan 2 dingen proberen:

- Probeer eerst eens je telefoon opnieuw op te starten
- Indien het probleem aanhoudt, probeer je verbinding te maken met een andere lokale netwerkprovider. Stel je netwerkverbinding in op 'handmatig' en selecteer een andere operator.

Felix1950
Beginnend Wegliefhebber

Bedankt voor deze tip,ga zaterdag naar Nederland ga dan zien of het werkt,laat daarna nog iets weten.

Felix1950
Beginnend Wegliefhebber

Zaterdag gaan vissen in Nederland en had mijn telefoon terug ingesteld,kon al telefoneren dat was al beter dan de week daarvoor.Maar internet lukte niet.Toen ik de grens overreed zag ik dat de profider wel was overgeschakeld naar een nederlandse.Ik vindt het dikke boel**bleep** dat ge dan maar uwe plan moet trekken.Ik heb daar een visapp nodig om te zien waar ja mag vissen,er staan zeer strenge boetes op,maar ik had geen internet.Was van plan mijn abonement terug op te zeggen want als ge uwe plan moet trekken zielig is dat.Nu ben ik dan op mijn telefoon in de instellingen maar gaan zaken gaan opzetten en zien of ik het kon fiksen.Hoera gevonden heb verbinding,juist op tijd want er kwam controle.Ben 74 jaar heb zelf mijne plan getrokken en het dan maar zelf opgelost,weer een les geleerd.