T

Tim

De Influencer

Inscrit 

À propos de moi

Aucune bio ajoutée

Tim a gagné 9 badges (Afficher les badges)

Activités de Tim

Toutes les activités
Selected Toutes les activités

Tim
répondu à un commentaire sur la publication de

https://register.heytelecom.be/nl/maak-klant meldt "Dit emailadres is reeds in gebruik"https://register.heytelecom.be/nl/vergeten-wachtwoord meldt "Het ingevoerde e-mailadres is ongeldig. Kijk jij dit even na?"https://brand-messenger.app.khoros.com/images/orangebelgium/business … De chat van Hey!om

Dat begrijp ik, het zou gewoon via de chat moeten lukken. Een collega gaat er nu naar kijken.

Tim
commenté sur la publication de

https://register.heytelecom.be/nl/maak-klant meldt "Dit emailadres is reeds in gebruik"https://register.heytelecom.be/nl/vergeten-wachtwoord meldt "Het ingevoerde e-mailadres is ongeldig. Kijk jij dit even na?"https://brand-messenger.app.khoros.com/images/orangebelgium/business … De chat van Hey!om

Hey @bnb, ik begrijp dat het een vervelende situatie voor je is. Het zou meer dan normaal moeten zijn om gewoon toegang te hebben tot je facturen. Als het lang duurt via de website en je sluit de pagina, dan verdwijnt ook de chat voor jou. Ik zo

Tim
répondu à un commentaire sur la publication de

14/02 aanvraag gedaan om nummer over te zettenSim kaart zou binnen 48 uur geleverd worden - 28/02 nog steeds niks gezien ! Nummer is echter wel al overgezet, dus niet meer mogelijk om te bellen/sms'en 😠Reeds 7 keer via chat contact genomen om een sim kaart te kunnen krijgenUiteindelijk case nummer

@Ikke Dat is erg vreemd en niet handig dat je er zo lang op moet wachten. Het wordt in een enveloppe naar je adres gestuurd. Andere post krijg je wel aan? Misschien is er iets misgegaan met het adres dat je hebt doorgegeven? 

Tim
commenté sur la publication de

14/02 aanvraag gedaan om nummer over te zettenSim kaart zou binnen 48 uur geleverd worden - 28/02 nog steeds niks gezien ! Nummer is echter wel al overgezet, dus niet meer mogelijk om te bellen/sms'en 😠Reeds 7 keer via chat contact genomen om een sim kaart te kunnen krijgenUiteindelijk case nummer

@Ikke Dat is inderdaad helemaal niet de bedoeling! Waarschijnlijk is de brief met je simkaart verloren gegaan met de post.. In dat geval zou je via de chat kunnen vragen of ze een nieuwe simkaart kunnen opsturen met behoud van je nummer. Dat kan enk

Tim
commenté sur la publication de

Ik probeer al weken te bestellen, met 2 verschillende personen mailadressen en id kaarten en banknummer. Het lukt niet. Wat nu?

@Dakrixdotcom Heel vervelend! Het enige wat ik je kan aanraden is om contact op te nemen via de chat op de website of via de support van onze Instagram of Facebook. Enkel zij mogen je persoonlijke gegevens inzien. Hopelijk wordt het snel opgelost!&nb

Tim
commenté sur la publication de

Heb zaterdag in Nederland geweest geen internet en kon ook niet bellen graag hulp.

Dag @Felix1950, je kan 2 dingen proberen:- Probeer eerst eens je telefoon opnieuw op te starten- Indien het probleem aanhoudt, probeer je verbinding te maken met een andere lokale netwerkprovider. Stel je netwerkverbinding in op 'handmatig' en select

Tim
commenté sur la publication de

Hallo Hey,Ik ben jullie al sinds donderdag avond proberen aan het bereiken via Facebook messenger en de site-chat. Maar ik krijg totaal niemand te horen.Mijn vraag is nochtans vrij eenvoudig denk ik:Hallo Hey-team. Ik heb net mijn eerste factuur gekregen, maar hier staat 6.15€ extra kosten op die ik

Dag @no1 We rekenen geen extra kosten aan voor 4G, maar om erachter te komen waar de extra kost wel vandaan komt, contacteer je best iemand via de chat op Facebook of de website. Die kan dan je persoonlijke gegevens inzien. 

Tim
commenté sur la publication de

ik krijg m’n account en mijn nummer niet actief. Een keer heeft Itsme een connectie gemaakt maar daarna afgebroken. Toch herkent Hey mijn nummer niet. Ik ben wachtende om een chat te starten.

Dag @LudoBog, heb je deze stappen doorlopen? https://www.heytelecom.be/nl/simactivation

Tim
commenté sur la publication de

Hey!Ik kon via de chat niemand bereiken dus probeer het nu via deze omweg. Ik heb nu iets meer dan een jaar geleden mijn abo gestart toen er een actie liep waarmee de eerste 2 jaar aan 10 eur ipv 15 eur waren voor 20 gig. Als ik op mijn product pagina ga kijken staat daar effectief dat de prijs in f

@Koen: Bestaande klanten krijgen niet automatisch het voordeel van de Black Friday promo. @John Dit staat bij onze voorwaarden. De link naar alle voorwaarden vind je terug onderaan de homepage. Hierbij een link naar de voorwaarden die betrekking

Tim
commenté sur la publication de

In "hey! 20 GB in detail" - "hey! boost" informatie staat inderdaad "15 €/maand"Volgens "Black Friday Aanbod / -5 € for life op je gsm-abonnement / En met de hey! boost verdubbel je je data, zonder dat de prijs verandert" zou dat toch "10 €/maand" dienen te zijn?Loopt die Black Friday

@JA Bedankt om dit aan te geven! We begrijpen dat de verschillende informatie verwarrend is. We zullen dit zo snel mogelijk overal aanpassen. Hieronder de juiste info:De einddatum van de promo is 29/11. De prijs van het tariefplan met 20 GB is 1