3 weken geleden
Zondagavond overgestapt van Orange naar Hey voor 2 GSM nummers en vast internet. Maandag rond 11u is de GSM overgezet. Sindsdien werkt data/4G niet op minstens 1 van de 2 telefoons. Het 4G icoontje verschijnt en verdwijnt continu. Ik heb gebeld naar het nummer van Hey en daar vertelt men mij dat veel mensen dit probleem hebben en dat ze niet kunnen zeggen hoe lang het gaat duren, zelfs meerdere dagen of langer... Dat we wel recht hebben op compensatie en dat we mogen terugbellen zodra het in orde is. Het werkte prima bij Orange, dus ligt niet aan de telefoon.
Opgelost! Ga naar oplossing.
3 weken geleden
Ter info voor andere personen met gelijkaardige problemen.
Daarnet is het probleem eindelijk opgelost na exact 4 dagen.
Een e-mail ontvangen die ik voor het toestel dat wel goed was overgezet ook had gehad, met als inhoud "Je aanvraag tot activatie van een mobiel nummer werd uitgevoerd...".
Ik had wel in de chat op maandagavond (uren laten openstaan op mijn PC) een dossiernummer gekregen.
Gisteren, donderdagavond, nogmaals in de chat gevraagd naar de status omdat ik nog niets had gehoord. Ook lange tijd laten openstaan en daar kreeg ik een bericht dat het dossier de dag ervoor (binnen de 48 uren) in behandeling was genomen en dus nog even geduld moest hebben. Het voelde eigenlijk meer als een standaard antwoord om u af te schepen, maar OK.
Het lijkt nu toch in orde.
Hopelijk gaat de omzetting van Orange internet naar Hey internet die pas de 2de week van januari gepland kon worden wel vlotjes.
3 weken geleden
Gsm al herstart?
3 weken geleden
Ja, al zeker 5 keren gedaan over verschillende periodes. Het probleem ligt echt wel aan de kant van Hey.
Dat zei de persoon van Hey ook toen ik naar hun gratis nummer belde. Maar nu hopen dat er iemand bij hen naar kijkt... Maar het klonk alsof het ook heel lang kon gaan duren vooraleer er iets ging aan gedaan worden...
3 weken geleden
Hier hetzelfde probleem, geswitcht 24/12 van Orange. Ben alweer een uurtje in de chat aan het wachten, tot dusver geen antwoord.
2 weken geleden
Hallo, ik ben ook op 24/12 overgestapt en nog steeds geen geactiveerde simkaart... Heb jij al meer succes ondertussen?
9 uur geleden
Hallo @JulienV ,
Is alles in ordre met jou ?
3 weken geleden
Ter info voor andere personen met gelijkaardige problemen.
Daarnet is het probleem eindelijk opgelost na exact 4 dagen.
Een e-mail ontvangen die ik voor het toestel dat wel goed was overgezet ook had gehad, met als inhoud "Je aanvraag tot activatie van een mobiel nummer werd uitgevoerd...".
Ik had wel in de chat op maandagavond (uren laten openstaan op mijn PC) een dossiernummer gekregen.
Gisteren, donderdagavond, nogmaals in de chat gevraagd naar de status omdat ik nog niets had gehoord. Ook lange tijd laten openstaan en daar kreeg ik een bericht dat het dossier de dag ervoor (binnen de 48 uren) in behandeling was genomen en dus nog even geduld moest hebben. Het voelde eigenlijk meer als een standaard antwoord om u af te schepen, maar OK.
Het lijkt nu toch in orde.
Hopelijk gaat de omzetting van Orange internet naar Hey internet die pas de 2de week van januari gepland kon worden wel vlotjes.
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.