Klantenservice zeer slecht.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
3 weken geleden - laatst bewerkt 3 weken geleden
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
3 weken geleden
Beste,
De klantendienst is de enige dat je kan helpen hiermee. Ik vermoed dat je simkaart nog niet geactiveerd is of dat er een probleem is met het activeren. Probeer de klantendienst te contacteren op de momenten dan de gemiddelde mens niet kan dan zullen de wachttijden korter zijn. De problemen en lange wachttijden zijn bekend bij HEY en ze werken hieraan.
Ikzelf heb ook een voorstel gedaan in de hoop dingen te verduidelijken voor de klanten.
Overstappen naar een andere provider kan je altijd proberen. Het is wel spijtig dat mensen Hey verlaten maar dat is natuurlijk een eigen keuze.
Met vriendelijke groeten
Morectus
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
3 weken geleden
Hey K_
Als je de klantendienst contacteerd via sociale media hoef je het scherm niet open te laten staan in vergelijking met de chatbot.
Verder zijn we hiervan op de hoogte van de problemen met de bereikbaarheid en lopen er momenteel verschillende interne projecten ter verbetering hiervan.

