op 08-01-2025 17h58
Ik heb vandaag mijn nieuwe sim ontvangen maar bij invoeren 13 nummers en mail krijg ik een foutmelding dat de simkaart niet geactiveerd kan worden. Ik heb een aantal keren gebeld en een aantal keren gechat maar krijg niemand aan de lijn. Wie kan mij verder helpen?
op 15-01-2025 12h11
Hallo @Erdar ,
Het spijt me dat je problemen ondervindt met de activatie van je simkaart. Als de activatie nog steeds niet is gelukt, kun je ons gerust bereiken via onze Facebook- of Instagram-pagina. We reageren daar snel en helpen je graag verder!
Rizlaine
op 15-01-2025 14h54
op 16-01-2025 13h30
Hallo @Erdar ,
Ik heb je een privébericht gestuurd 😉
op 16-01-2025 15h32
op 16-01-2025 16h08
Heb je juist privé mijn gegevens doorgestuurd.
Groeten,
op 20-01-2025 11h34
Na veel keer telefonisch en per bericht contact te leggen is het toch niet gelukt om de overdracht naar Hey te bewerkstelligen. Ben sinds
Daarom heb ik juist naar Hey gebeld en om een annulatie van mijn simkaart naar Hey gevraagd.
Zal voorlopig toch bij mijn vorige provider blijven of zien voor een ander provider.
3 weken geleden
Na gefrustreerde weken is het vandaag dan toch gelukt om mijn activatie te voltooien. Moet wel zeggen dat ik de altijd vriendelijke eerste lijn support gehad heb van Hey medewerkers. 😉
3 weken geleden
Hallo @Erdar ,
Sorry voor de vervelende ervaring. Ik ben blij te horen dat alles eindelijk in orde is voor je.
Aarzel niet om ons te contacteren als je nog vragen hebt.
Nog een fijne dag!
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.