3 weken geleden - laatst bewerkt 3 weken geleden
Hallo,
Je hebt misschien gemerkt dat de wachttijd voor onze klantenservice momenteel iets langer is. Maak je geen zorgen, we zijn er voor je en doen ons uiterste best om je zo snel mogelijk te helpen!
Door het succes van onze aanbiedingen ontvangen we op dit moment veel verzoeken tegelijk. We vinden het geweldig om zoveel interesse te zien, maar dit zorgt helaas voor iets langere wachttijden...
We willen je laten weten dat we elk verzoek met zorg behandelen en dat jouw bericht zeker wordt meegenomen.
Bedankt voor je begrip en je enthousiasme voor onze aanbiedingen 🙂
Tot binnenkort,
hey! team
2 weken geleden - laatst bewerkt 2 weken geleden
Alle begrip dat externe factoren en een ongelukkige samenloop van omstandigheden geleid hebben tot deze overload. Eveneens dat online support de manier is om de kosten te drukken.
Naar de toekomst toe zou het wel fijn zijn om een online issue tracker te hebben. Na 3 dagen van onbeantwoorde en crashende chat vensters kan dat geen support kanaal meer genoemd worden. Ik heb die weg dan ook opgegeven.
2 weken geleden
Of jullie chatsupport integreren met WhatsApp, zoals dat bij Telenet het geval is, zou al een wereld van verschil maken om een aanvaardbare online only support ervaring te krijgen.
een week geleden
Beste Riziaine. Sedert gisteren morgen 08u55 probeer ik jullie te bereiken. En telkens dezelfde boodschap: "Ga niet weg!"
Wel, ik ga niet weg, maar jullie komen ook niet.
Wanneer kan ik geholpen worden?
9 uur geleden
Hallo @stefaandz ,
Bedankt voor je reactie, ik heb op je andere bericht geantwoord.
Fijne dag,
Rizlaine
vrijdag
Dag Ayse. Mag ik je nog even herinneren aan ons telefoongesprek van dinsdag 7 januari 16,u36. Je zou iets voor me doen!
gisteren
Ayse en Sema, jullie komen jullie beloftes niet na, dus ik vertrek.
gisteren
En kijk, dan is het toch in orde gekomen. Ik had dus wat meer geduld moeten hebben. Mijn excuses!
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.