23-12-2024 14h25 - bewerkt 23-12-2024 14h27
Hallo,
Je hebt misschien gemerkt dat de wachttijd voor onze klantenservice momenteel iets langer is. Maak je geen zorgen, we zijn er voor je en doen ons uiterste best om je zo snel mogelijk te helpen!
Door het succes van onze aanbiedingen ontvangen we op dit moment veel verzoeken tegelijk. We vinden het geweldig om zoveel interesse te zien, maar dit zorgt helaas voor iets langere wachttijden...
We willen je laten weten dat we elk verzoek met zorg behandelen en dat jouw bericht zeker wordt meegenomen.
Bedankt voor je begrip en je enthousiasme voor onze aanbiedingen 🙂
Tot binnenkort,
hey! team
30-12-2024 15h13 - bewerkt 30-12-2024 20h39
Alle begrip dat externe factoren en een ongelukkige samenloop van omstandigheden geleid hebben tot deze overload. Eveneens dat online support de manier is om de kosten te drukken.
Naar de toekomst toe zou het wel fijn zijn om een online issue tracker te hebben. Na 3 dagen van onbeantwoorde en crashende chat vensters kan dat geen support kanaal meer genoemd worden. Ik heb die weg dan ook opgegeven.
op 30-12-2024 21h31
Of jullie chatsupport integreren met WhatsApp, zoals dat bij Telenet het geval is, zou al een wereld van verschil maken om een aanvaardbare online only support ervaring te krijgen.
op 07-01-2025 14h32
Beste Riziaine. Sedert gisteren morgen 08u55 probeer ik jullie te bereiken. En telkens dezelfde boodschap: "Ga niet weg!"
Wel, ik ga niet weg, maar jullie komen ook niet.
Wanneer kan ik geholpen worden?
op 15-01-2025 13h35
Hallo @stefaandz ,
Bedankt voor je reactie, ik heb op je andere bericht geantwoord.
Fijne dag,
Rizlaine
op 10-01-2025 9h32
Dag Ayse. Mag ik je nog even herinneren aan ons telefoongesprek van dinsdag 7 januari 16,u36. Je zou iets voor me doen!
op 14-01-2025 8h34
Ayse en Sema, jullie komen jullie beloftes niet na, dus ik vertrek.
op 14-01-2025 11h16
En kijk, dan is het toch in orde gekomen. Ik had dus wat meer geduld moeten hebben. Mijn excuses!
op 22-01-2025 20h21
Ik probeer jullie al te bereiken sinds 10 u gistermorgen. reeds 2 maal via chatvenster geprobeerd, en eenmaal via facebook-messenger. Kan er iemand mij AUB contacteren, of beter nog - activeren?
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.