spey
Aspirant Wegliefhebber
Inscrit
À propos de moi
Aucune bio ajoutée
spey a gagné 2 badges (Afficher les badges)
Activités de spey
Hallo, In dit artikel helpen we je verder 😉. Je simkaart wordt binnen 2 werkdagen verzonden. Heb je hem niet ontvangen? Gelieve dan contact op te nemen met onze klantenservice via chat, Facebook of Instagram. We zullen er alles aan doen om je zo snel mogelijk een nieuwe toe te sturen. 😊 Heb je de
Hallo, Je hebt misschien gemerkt dat de wachttijd voor onze klantenservice momenteel iets langer is. Maak je geen zorgen, we zijn er voor je en doen ons uiterste best om je zo snel mogelijk te helpen! Door het succes van onze aanbiedingen ontvangen we op dit moment veel verzoeken tegelijk. We vinde
Of jullie chatsupport integreren met WhatsApp, zoals dat bij Telenet het geval is, zou al een wereld van verschil maken om een aanvaardbare online only support ervaring te krijgen.
Hallo, Je hebt misschien gemerkt dat de wachttijd voor onze klantenservice momenteel iets langer is. Maak je geen zorgen, we zijn er voor je en doen ons uiterste best om je zo snel mogelijk te helpen! Door het succes van onze aanbiedingen ontvangen we op dit moment veel verzoeken tegelijk. We vinde
Alle begrip dat externe factoren en een ongelukkige samenloop van omstandigheden geleid hebben tot deze overload. Eveneens dat online support de manier is om de kosten te drukken.Naar de toekomst toe zou het wel fijn zijn om een online issue tracker
Hallo, In dit artikel helpen we je verder 😉. Je simkaart wordt binnen 2 werkdagen verzonden. Heb je hem niet ontvangen? Gelieve dan contact op te nemen met onze klantenservice via chat, Facebook of Instagram. We zullen er alles aan doen om je zo snel mogelijk een nieuwe toe te sturen. 😊 Heb je de
Gezien ik ondertussen ook al 2 keer mijn chat window context verloren ben en support duidelijk overbelast is, ben ik dan maar weer zelf gaan zoeken.Ik stel vast dat jullie sites best veel bugs hebben. Maar met wat API inspection ben ik erin geslaagd
Hallo, In dit artikel helpen we je verder 😉. Je simkaart wordt binnen 2 werkdagen verzonden. Heb je hem niet ontvangen? Gelieve dan contact op te nemen met onze klantenservice via chat, Facebook of Instagram. We zullen er alles aan doen om je zo snel mogelijk een nieuwe toe te sturen. 😊 Heb je de
Nummeroverdracht is deze morgen gebeurt, ik ben bereikbaar en heb mobiele data. Dus op dat vlak is alles OK.Alleen, kan ik geen myhey account aanmaken met dat +label mail adres.Ik kan er wel eentje aanmaken door het +label weg te laten, maar dan ben
Hallo, In dit artikel helpen we je verder 😉. Je simkaart wordt binnen 2 werkdagen verzonden. Heb je hem niet ontvangen? Gelieve dan contact op te nemen met onze klantenservice via chat, Facebook of Instagram. We zullen er alles aan doen om je zo snel mogelijk een nieuwe toe te sturen. 😊 Heb je de
So,In mijn ongeduld eens naar de web requests gaan kijken. Blijkt dat de webform die onterecht de + weigert diezelfde + natuurlijk ook niet correct encodeert. Dubbele bug in de webform dus.Oplossing, zelf knop activeren in de DOM en de + encoderen al
Hallo, In dit artikel helpen we je verder 😉. Je simkaart wordt binnen 2 werkdagen verzonden. Heb je hem niet ontvangen? Gelieve dan contact op te nemen met onze klantenservice via chat, Facebook of Instagram. We zullen er alles aan doen om je zo snel mogelijk een nieuwe toe te sturen. 😊 Heb je de
Hey! 🤔Is het een beetje druk?Ik heb dinsdag 2 simkaarten besteld, vandaag er eentje ontvangen.Ik heb deze proberen activeren via de site, maar de site wil niet omdat er een + in het e-mail adres staat.Nu kan ik de site een zetje geven, door de knop
spey
a rejoint la communauté.vendredi 27 décembre 2024
Statistiques d'engagement
0
Mentions J'aime reçues
6
Réponses
0
Conversations suivies
0
Publications
0
Solutions acceptées