op 26-12-2022 10h28
Ik wil graag mijn betaalmethode veranderen van bankoverschrijving naar domiciliëring. Ik voer mijn BE-xxxxxxxxx in en krijg te zien dat binnen de 24u mijn betaalmethode veranderd moet zijn. Maar dit gebeurt echter niet. Ik heb al meerdere dagen opnieuw geprobeerd maar er veranderd niks. Kan iemand me helpen?
Ook had ik nog een vraag, als je je betaalmethode veranderd via "mijn facturen" krijg je 2 keer een optie voor "Domiciliëring" ? Daarnaast krijg je maar 1 keer de "Domiciliëring" optie bij "mijn profiel". Waarom is dit anders?
Bedankt!
op 30-12-2022 11h48
op 14-06-2024 10h41
Het probleem stelt zich nog steeds. Ik wil van domiciliëring naar overschrijving maar het werkt gewoon niet.
op 18-06-2024 13h30
Hallo @EdRi ,
Je kan contact nemen met onze klantenservice via chat of onze sociale media 😉
Rizlaine
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.