- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 05-06-2024 19h04
Ik heb vandaag mijn vast internet door Hey Telecom laten overnemen, komende van Orange. De overname ging zogezegd 2u duren, maar zit ondertussen al een ganse dag zonder internet. De klantendienst via de chat liet mij weten dat dit komt door een 'intern probleem' en ik moest wachten. Ondertussen reageert niemand meer via de chat. Iemand die hetzelfde aan het meemaken is of meegemaakt heeft? Oplossingen? Dit is absoluut onaanvaardbaar voor een dochtermerk!
Opgelost! Ga naar oplossing.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 08-06-2024 7h20
Na drie dagen zonder internet gezeten te hebben, is mijn probleem opgelost. Jammer dat het zo lang heeft moeten duren.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 07-06-2024 14h34
Hallo ,
Wat jammer om dit te horen. Soms doen zich technische problemen voor die we niet kunnen voorspellen. Heb je geprobeerd contact op te nemen met de klantendienst op Facebook of Instagram? Zij kunnen je meer informatie geven over het probleem. Laat je het ons weten indien het probleem is opgelost?
Groetjes,
Yousra 🙂
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 08-06-2024 7h20
Na drie dagen zonder internet gezeten te hebben, is mijn probleem opgelost. Jammer dat het zo lang heeft moeten duren.

