op
30-01-2025
19h30
- laatst bewerkt op
31-01-2025
16h05
door
Rizlaine
Ik heb een gsm abonnement aangevraagd op 21 januari, we zijn ondertussen 9 dagen verder en mijn abbonnement nog niet geactiveerd. dus nog altijd geen bellen, smsen en 4G. Heb vandaag proberen contact op te nemen via de chatbot en via messenger en tot nu toe nog geen reactie.
op 31-01-2025 16h04
Hallo @Valerie ,
Heb je nog steeds hetzelfde probleem? Kan je controleren of je nog steeds bereik hebt met je oude simkaart?
een maand geleden
Hallo,
Ik heb gisteren antwoord gehad op messenger en er was een activatie probleem. Het is nu doorgestuurd naar de onderliggende dienst. Ik heb nog steeds beriek met de oude simkaart.
4 weken geleden
Hallo,
Bedankt voor je reactie! 😊 Het lijkt erop dat je aanvraag goed is doorgestuurd
Bedankt voor je geduld!
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.