Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Actie 20gb maar 10gb ontvangen

salahdin
Aspirant Wegliefhebber

Mijn vrouw heeft veranderd van abonnement naar 20gb en maar 10gb ontvangen. Het is onmogelijk om met helpdesk in contact te komen, is er een  telefoonnummer?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

philke58
Beginnend Wegliefhebber

Zelfde probleem bij mezelf maar nadat ik wat geduld had met de automatische chatbox kreeg ik toch een medewerker "Life" aan de chat. Daar het probleem uitgelegd en binnen de kortste keren had ik wel 20GB op mijn abo staan. Dus even wat geduld met de life chat en je komt er wel...

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 ANTWOORDEN 9

VossyGamer
Ervaren Wegliefhebber

Hey,

Ik heb dit onlangs ook gemerkt toen ik voor 2 nummers veranderde naar de M formule. Ik belde gewoon de klantendienst via +32 800 85 519 en het werd voor beide nummers manueel toegevoegd.

VossyGamer

salahdin
Aspirant Wegliefhebber

Ze waren geen hulp

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @salahdin ,

De 10GB wordt automatisch toegevoegd 🙂

Rizlaine

salahdin
Aspirant Wegliefhebber

Een medewerker heeft uiteindelijk, dit manueel kunnen toevoegen. Maar nu met een nieuwe maand, is er alleen 10gb, moeten we elke maand komen smeken voor 10gb. En de chat is onbereikbaar, niemand antwoord. Slechte service dan toch van Hey

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @salahdin ,

Is alles in orde voor je?

Rizlaine

Dixit
Aspirant Wegliefhebber

Als je bij je Voordelen een badge "10 GB Extra" hebt én je datametertje beweegt niet, terwijl je toch flink aan het surfen bent, dan is alles OK.

Je eerste 10 GB zijn dan 'verstopt', maar je hebt ze wel degelijk. En ze blijven: de volgende maand ook.

Qua marketing schiet Hey! zich in zijn eigen rheedt.  Maar ze doen wel wat ze beloven.

philke58
Beginnend Wegliefhebber

Zelfde probleem bij mezelf maar nadat ik wat geduld had met de automatische chatbox kreeg ik toch een medewerker "Life" aan de chat. Daar het probleem uitgelegd en binnen de kortste keren had ik wel 20GB op mijn abo staan. Dus even wat geduld met de life chat en je komt er wel...

philke58
Beginnend Wegliefhebber

Ik had dat zelfde probleem maar via de chat, waar je wat geduld moet hebben, is alles in orde gekomen.

Jeroen
Beginnend Wegliefhebber

Wanneer je je verbruik bekijkt op PC via chrome kan je 2 balkjes zien staan met elk 10 GB. In de app zie je deze niet op PC wel. Je hebt wel degelijk 10 GB erbij.