op 05-09-2024 22h50
Gedurende een volledige dag proberen binnen te geraken in de chat. Ook de dag voordien heel wat problemen.Na lang wachten eindelijk iemand aan "de lijn" maar die had het gesprek opgestart en nadien niet meer gereageerd.Na enkele uren wachten heeft er uiteindelijk iemand het gesprek overgenomen en de twee abonnementen aangepast. Na afloop eens gecontroleerd en er staat nu maar 10GB in plaats van de beloofde 20GB.
Vervolgens opnieuw een medewerker in de chat gehad maar weer geen oplossing.Het was zeer onprofessioneel en teleurstellend. Het kan niet dat beloofde promoties niet toegepast worden en dat je als klant moet smeken om het beloofde en afgesproken product te krijgen. Er is ook geen enkele transparantie omtrent hoe je een klacht kan indienen dus is de enigste manier vermoedelijk via de ombudsdienst voor telecommunicatie en de orangegroup zelf. Jammer.
Ook de 5 euro korting staat op het ene nummer als 'lifetime' en op het ander gelimiteerd op 03/25.
Drie abonnementen, en alledrie fout en niet zoals geafficheerd in de promotiecampagne.
op 06-09-2024 16h48
Ik zit ook met een ernstig probleem met de chat. Na verlies gsm moet mijn sim dringend overgezet worden op een nieuwe gsm (google 2-step verificatie geeft geen andere uitweg). Al uren geen respons.
op 06-09-2024 16h51
Bij mij ook ernstige vertraging bij de chat (uren ondertussen)... gaat nochtans om een noodgeval.
op 10-09-2024 11h24
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.